اینتل | Intel

اینتل

نسل دوازدهم پردازنده‌های Intel Core

Thunderbolt™ 4 technology, Intel® Wi-Fi 6E, 4K HDR, Intel’s advanced SuperFin 10ESF, Socket LGA1700

نسل دهم پردازنده‌های اینتل

نسل دهم پردازنده‌های Intel Core

Thunderbolt™ 3 technology, Intel® Wi-Fi 6, 4K HDR, Intel’s advanced 10nm

نسل بعدی گرافیک

معماری جدید گرافیک با قابلیت سرگرمی بسیار قدرتمند و پویا از جمله تصاویر 4K HDR و عملکرد مطمئن مورد نیاز برای بازی‌های 1080p را برای شما ارائه می‌کند. نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل با گرافیک‌ 770 Intel UHD تجربه گرافیکی خارق‌العاده‌ای را برای شما فراهم می‌کند.

برترین در ارتباطات

با تکنولوژی‌های درونی اینتل وای‌فای 6E و تاندربولت 4، نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل ارتباطات سریع، قابل اطمینان و چندکاره‌ای را به صورت بی‌سیم و با سیم در سطح جهانی در اختیار شما قرار خواهد داد – علاوه بر اینکه فضای فیزیکی و ابعاد کوچکتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

عملکرد هوشمند با هوش مصنوعی

رایانه‌هایی با پردازند‌ه‌های نسل دوازدهم اینتل یاد خواهند گرفت که چگونه کار خود را انجام دهند و خود را با شرایط هماهنگ خواهند کرد تا با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، به شما در سریع‌تر انجام داده خواسته‌هایتان کمک کنند.

مینی پی سی اینتل ناک

کوچکترین مینی پی سی دنیا با انواع کاربری خانگی و صنعتی

کاربردهای خانگی و تجاری

با توجه ابعاد و قدرت بسیار مناسب مینی پی سی اینتل ناک تمامی کاربردهای متنوعی از این محصول وجود دارد از جمله به عنوان کامپیوتر شخصی، کامپیوتر گیمینگ (بازی)، استفاده در انواع کیوسک‌های دیجیتال، پنل‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، دستگاه‌های خودپرداز و …

ارتباطات کامل

تمامی پورت‌های مورد نیاز برای انواع کارهای روزمره توسط اینتل در مینی پی سی ناک تعبیه شده است و شما هیچ نگرانی بابت عدم دسترسی به پورت مورد نیاز خود نخواهید داشت. همچنین این دستگاه مجموعه کاملی از اتصالات بیسیم را به کاربران ارائه می‌کند.

کوچک و قدرتمند

مینی پی سی اینتل ناک کوچکترین مینی پی سی دنیا است که با داشتن آخرین نسل از پردازنده‌های Core i اینتل و ابعاد بسیار کوچک به اندازه کف دست، علاوه بر انجام دادن تمامی کار‌هایی که با یک کامپیوتر قابل انجام است، می‌توان آن را در کاربردهای خاص نیز استفاده نمود.