درباره الماس رایان ایرانیان

ما که هستیم

گروه شرکت‌های الماس رایان ایرانیان (سهامی خاص)، با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، یکی از پیشروترین تأمین‌کنندگان این حوزه در ایران است. این گروه با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان خود، همواره در تلاش است تا با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان را جلب نماید.

یک راه ساده برای اطمینان

گروه شرکت‌های الماس رایان ایرانیان با شعار “یک راه ساده برای اطمینان”، در پاسخ به نیازها و تقاضای مصرف‌کنندگان و مخاطبان، بر آن است تا برترین برندهای فناوری اطلاعات و ارتباطات را در شبکه گسترده نمایندگان به همراه تضمین خدمات پس از فروش گسترده به مشتریان ارائه دهد.

مدیریت هوشمند

در دهه سوم فعالیت گروه شرکت‌های الماس رایان ایرانیان، با گسترش شبکه نمایندگی در سراسر ایران، این گروه یک سبد کامل از برترین برندهای جهانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به مخاطبان ارائه می‌دهد. این سبد شامل:

  • قطعات سخت‌افزاری، مانند پردازنده، کارت گرافیک، حافظه، هارد دیسک، و …
  • تجهیزات شبکه، مانند روتر، سوییچ، آنتن، و …
  • دستگاه‌های نظارت تصویری، مانند دوربین مداربسته، ضبط‌کننده، و …
  • لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، مانند کیبورد، ماوس، شارژر، و …
  • نوت بوک و تبلت
  • دستگاه‌های هوشمند، مانند تلفن همراه، تبلت، و …
مدیریت هوشمند در الماس رایان ایرانیان
برنامه‌ریزی و توسعه سازمانی در الماس رایان ایرانیان

برنامه‌ریزی و توسعه سازمانی

همزمان با گسترش شبکه نمایندگی و توسعه زیر ساخت‌های تجارت الکترونیک، گروه شرکت‌های الماس رایان ایرانیان سعی بر آن داشته است تا سبد محصولات خود را آسان‌تر از گذشته در اختیار مخاطبان قرار دهد. کارشناسان فروش سازمانی این گروه با ارائه انواع خدمات مشاوره‌ای و فنی، به دنبال افزایش سرعت در رفع نیازمندی‌ها و بهره‌وری بیشتر مخاطبان هستند.

گروه شرکت‌های الماس رایان ایرانیان متعهد به ارائه بهترین محصولات و خدمات است و هدف این گروه، تضمین رضایت حداکثری مشتریان است. در راستای تقویت اطمینان مصرف‌کنندگان از اصالت و کیفیت محصولات، این گروه افتخار دارد که محصولات خود را با گارانتی الماس رایان ایرانیان در بازار کشور توزیع نماید. گارانتی الماس رایان ایرانیان نه تنها نمادی از کیفیت و اعتماد به محصولات این گروه است، بلکه نشانگر ارزشی است که این گروه به مشتریان و مصرف‌کنندگان خود اختصاص می‌دهد.

گروه شرکت‌های الماس رایان ایرانیان همیشه در توسعه خدمات پس از فروش خود تلاش می‌کند و به دنبال بهبود مداوم آن است. با ایجاد مراکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، این گروه توانسته است سطح دسترسی به خدمات گارانتی، پشتیبانی فنی، آموزش و مشاوره را به مشتریان افزایش دهد. کارشناسان این مراکز همیشه در تلاشند تا دانش و تخصص خود را به‌روز نگه دارند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. این عمل باعث کاهش هزینه و ریسک خرید برای مشتریان می‌شود.

گروه شرکت‌های الماس رایان ایرانیان با افتخار اعلام می‌نمایند که گارانتی الماس رایان ایرانیان نه تنها یک تعهد به کیفیت است، بلکه نمادی از ارتقاء خدمات پس از فروش و توجه به نیازهای مشتریان این گروه می‌باشد.

تأمین‌کنندگان کلیدی و برندهای تحت گارانتی الماس رایان ایرانیان

با ایجاد بستر ارتباطی مستقیم با برترین تولیدکنندگان تجهیزات صنعت IT و ICT مفتخریم که بیش از ۳۲ گروه کالا در حوزه قطعات رایانه و گیمینگ، دیتاسنتر، تجهیزات شبکه و ارتباطات، موبایل و نوت‌بوک و لوازم جانبی را در سبد محصولات خود ارائه می‌دهیم.

برندهای الماس رایان ایرانیان
برندهای الماس رایان ایرانیان
سیگیت - Seagate
لنوو - Lenovo
اینتل - Intel
ایسوس - Asus
وسترن دیجیتال - Western Digital
سامسونگ - Samsung
لاجیتک - Logitech
کورسیر - Corsair
ایسر - Acer
پی‌ان‌وای - PNY
پریدیتور - Predator
ال‌جی - LG
الگاتو - Elgato
ایلایت گروپ - Elitegroup
دیپ‌کول - DeepCool
میکروتیک - Mikrotik
توشیبا - Toshiba
سیسکو - Cisco
اف‌اس‌پی - FSP
کروشیال - Crucial
اف‌دی‌کی - FDK
لکسار - Lexar
زوتاک - Zotac
ای‌دیتا - Adata
ام‌آی - Mi
اوسکو - Oscoo
dahua logo

خدمات و پشتیبانی

با ایجاد بیش از ۳۲ دفتر خدمات پس از فروش و با رویکرد ایجاد ارزش‌هایی همچون سهولت دسترسی، کاهش ریسک خرید کالای نامطمئن برای مصرف‌کنندگان و همکاران، بستری سریع و قابل اتکا را ایجاد نموده‌ایم که همواره در حال توسعه آن متناسب با نیاز جامعه خواهیم بود.

مرکز خدمات پس از فروش با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و تجهیزات پیشرفته خود، تمامی تلاش خود را در جهت نیل به اهداف و در راستای مأموریت تعریف شده خواهند کرد و با افتخار این اطمینان را به تمامی مشتریان می‌دهیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی خدمات مورد نیاز انجام خواهد شد. این مرکز همچنین خدمات خود را تنها در رفع مشکلات محدود ننموده و خدمات بیشماری را ارائه می‌کند:

  • ارائه خدمات گارانتی به سایر واردکنندگان معتبر حوزه IT و ICT
  • ارائه خدمات پس از فروش حتی پس از پایان زمان اعتبار گارانتی
  • ارائه خدمات تعمیرات اساسی تخصصی برای کالاهای مختلف از جمله هارددیسک، لپ‌تاپ، مادربورد و …
  • تأمین قطعات اصلی محصولات
  • ارتقاء، تنظیم و بروزرسانی محصولات به درخواست مشتری
  • آموزش‌های فنی و لازم به مشتریان
  • مشاوره‌های حضوری و غیرحضوری به مشتریان
  • ارائه گزارشات پیشرفت فرآیند خدمات به مشتری به صورت برخط