بررسی اعتبار ضمانت کالا

بررسی اعتبار ضمانت کالا

مواردی که موجب عدم ارائه خدمات پس از فروش می‌شود

  • عدم هماهنگی سریال و مخدوش بودن برچسب‌ها و یا هولوگرام بر روی کارت و دستگاه
  • آسیب فیزیکی، استفاده ناصحیح، عیوب ناشی از نوسانات برق، ریختن مایعات و مواد شیمیایی، ضربه، شکستگی و هرگونه دستکاری و تعمیر خارج از شعب خدماتی این شرکت و …
  • تمامی محصولات با ضمانت الماس رایان ایرانیان به منظور استفاده در کامپیوترهای خانگی، مهندسی، گیمینگ و طراحی ، تولید و توزیع شده اند و استفاده آنها در مصارف صنعتی یا غیر کامپیوتری نظیر استخراج رمزارزها (ماینینگ) و Overclocking موجب کاهش طول عمر کالا و آسیب دیدگی پردازنده گرافیکی و سایر المانهای روی آنها شده و موجب ابطال گارانتی خواهد شد.

شرایط ارائه خدمات

  • مراکز خدمات در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات موجود در حافظه دستگاه تعهدی ندارند.
  • مراکز خدمات قطعات معیوب را در صورت امکان تعمیر و یا با قطعه سالم تعویض می‌نمایند.

مدت زمان گارانتی بر روی قطعات مختلف به صورت کلی

دسته‌بندی مدت زمان گارانتی
انواع ذخیره‌سازها ۲۴ ماه
حافظه رم ۱۸ الی ۳۶ ماه
مادربورد ۳۶ ماه
کارت گرافیک ۳۶ ماه
منبع تغذیه ۳۶ ماه
مانیتور ۱۸ الی ۳۶ ماه
کیس ۱۸ ماه
لوازم جانبی ۱۸ الی ۲۴ ماه
لپتاپ و کامپیوترهای یکپارچه ۲۴ ماه
تجهیزات شبکه ۲۴ الی ۳۶ ماه
دوربین مداربسته ۲۴ ماه
دستگاه‌های ضبط تصاویر ۲۴ ماه

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مدت زمان دقیق گارانتی هر کالا و برند می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

نکاتی که قبل از بررسی باید رعایت کنید:

  • برای گوشی‌های موبایل، IMEI1 را وارد نمایید.
  • برای محصولات لاجیتک، سریال روی جعبه را وارد نمایید. توجه نمایید که برای دریافت خدمات در خصوص محصولات لاجیتک، جعبه کالا را نزد خود نگهدارید.

با ثبت شماره سریال در وب‌سایت از مزایای خدمات پس از فروش برخوردار شوید.