خدمات پس از فروش

یک راه ساده برای اطمینان

شرکت الماس رایان ایرانیان در راستای اصل مشتری‌مداری در سال ۱۳۸۶ اقدام به راه‌اندازی بخش گارانتی و خدمات پس از فروش با ساختاری مستقل و با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه‌های گارانتی، خدمات پس از فروش، فروش، پشتیبانی، نگهداری، اطلاع‌رسانی و همچنین مشاوره فنی بازرگانی تحت برند الماس ایران نموده است. این بخش با بهره‌گیری از پرسنل متخصص و مجرب با ارائه خدمات پس از فروش و همچنین مشاوره‌های فنی به مشتریان کلیه قطعات کامپیوتری، نوت‌بوک، تبلت و تجهیزات ICT، در مدت کوتاهی موفق گردیده است با معرفی شایسته خود در بازار کامپیوتر توجه همگان را جلب نماید.

رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پاسخگویی مناسب به خواسته‌های مشتریان و جلب رضایت آن‌ها، برجسته‌ترین امتیاز الماس ایران در راساتای مشتری‌مداری و ارائه خدمات پس از فروش می‌باشد.

بالا بودن سطح دانش و مهارت پرسنل و همچنین پیشرفته‌بودن تجهیزات و دستگه‌های عیب‌یابی شرکت موجب گردیده است که بسیاری از قطعات موجود در بازار که فاقد گارانتی بوده و یا دارای گارانتی سایر شرکت‌ها می‌باشد نیز جهت تعمیر و تعویض قطعات به دفتر گارانتی و و خدمات پس از فروش این شرکت ارسال گردد.

این مجموعه با رویکرد مشتری مداری، اقدام به دایر نمودن مراکز خدمات پس از فروش در مراکز استان‌های کشور نموده است. همچنین با هدفت افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتری، این بخش از یک نرم‌افزار تخصصی بهره می‌گیرد که سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان، ارتباط مستقیم با نمایندگان و شعب خدمات پس از فروش، امکان پیگیری آنلاین وضعیت کالا از طریق وب‌سایت و یا پیامک از جمله مزایای آن می‌باشد.

مرکز خدمات پس از فروش الماس ایران

روند عرضه کالا از گزینش تا خدمات پس از فروش

جستجو و بررسی کالاهای به‌روز

آزمایش و تایید کیفیت کالا

بررسی و تأمین فناوری خدمات

سفارش جهت واردات

گارانتی

افزودن به لیست فروش