شرایط گارانتی مانیتور

شرایط پشتیبانی رایگان مانیتور

شرایط پشتیبانی رایگان مانیتور

  1. خریدار موظف است در هنگام خرید از سلامت فیزیکی تلفن همراه، اطمینان حاصل نماید.
  2. ارائه کارت ضمانت به همراه مانیتور الزامی است و کارت ضمانت فقط با هولوگرام الماس رایان ایرانیان معتبر است و به هیچ عنوان کارت ضمانت المثنی صادر نخواهد شد.
  3. اگر مانیتور در طول دوره ضمانت علی رغم استفاده صحیح و معمولی دچار مشکل و یا خرابی شود، دفتر خدمات پس از فروش الماس رایان ایرانیان متعهد به رفع نقص محصول و یا تعمیر  و یا تعویض قطعات معیوب داخل آن خواهد بود و در صورتی که مانیتور قابل تعمیر نباشد آنرا با محصولی که از نظر کارآیی در وضعیتی مشابه مانیتور اولیه باشد تعویض خواهد نمود.
  4. اعتبار اولیه ضمانت نامه پس از تعمیر و یا تعویض مانیتور در مرکز خدمات پس از فروش، محفوظ خواهد ماند.
  5. مسئولیت ارسال مانیتور معیوب به مرکز خدمات پس از فروش و دریافت آن و همچنین مسئولیت صدمات وارده احتمالی در حین حمل و نقل با خریدار خواهد بود.
  6. مطابق با استاندارد تولید کنندگان، صفحات نمایش در شرایطی که ۵ تا ۸ نقطه تاریک داشته باشند مشمول تعویض خواهند شد.
  7. در صورت بروز هر یک از موارد نقض پشتیبانی رایگان، ضمانت نامه ابطال و خدمات با پرداخت هزینه به خریدار ارائه خواهد شد.

موارد نقض پشتیبانی رایگان

  1. سر رسید شدن تاریخ انقضاء ضمانت نامه.
  2. عدم تطابق مشخصات درج شده روی مانیتور با مشخصات ضمانت نامه و یا هر نوع دستکاری و یا خدشه یا کنده شدن هولوگرام و یا برچسبهای مشخصات محصول از روی کارت ضمانت و یا مانیتور بطوریکه مشخصات محصول غیر قابل شناسایی باشد.
  3. لوازم جانبی و متعلقاتی که همراه با مانیتور تحویل مشتریان می‌گردند نظیر کنترل، آداپتور، کابل‌ها و …
  4. خرابی در اثر نفوذ مایعات، مواد شیمیایی، آتش سوزی، نوسانات برق، گرد و غبار شدید که با چشم قابل مشاهده باشد
  5. ایجاد شکستگی، خمیدگی و فرورفتگی و تاب افتادگی در بدنه مانیتور و درگاههای ورودی و خروجی در اثر ایجاد فشار و یا اصابت ضربه.
  6. شکستگی صفحه نمایش، بروز لکه‌های سفید و یا مشکی در صفحه نمایش در اثر فشار.
  7.  اتصال کابل‌های رابط و یا آداپتور معیوب و یا غیر استاندارد که در عملکرد محصول خلل ایجاد کند و یا باعث آسیب دیدگی آن شود.
موارد نقض پشتیبانی رایگان