شرایط گارانتی گوشی تلفن همراه

شرایط گارانتی گوشی تلفن همراه

شرایط پشتیبانی رایگان تلفن‌های همراه

شرایط پشتیبانی رایگان تلفن‌های همراه

  • خریدار موظف است در هنگام خرید از سلامت فیزیکی تلفن همراه، اطمینان حاصل نماید.
  • ارائه کارت ضمانت به همراه تلفن همراه الزامی است و کارت ضمانت فقط با هولوگرام الماس رایان ایرانیان معتبر است و به هیچ عنوان کارت ضمانت المثنی صادر نخواهد شد.
  • اگر تلفن همراه در طول دوره ضمانت علی رغم استفاده صحیح و معمولی دچار مشکل و یا خرابی شود، دفتر خدمات پس از فروش الماس رایان ایرانیان متعهد به رفع نقص تلفن همراه و یا تعمیر  و یا تعویض قطعات معیوب داخل تلفن همراه خواهد بود و در صورتی که تلفن همراه قابل تعمیر نباشد آنرا با تلفن همراهی که از نظر کارآیی در وضعیتی مشابه تلفن همراه اولیه باشد تعویض خواهد نمود.
  • اعتبار اولیه ضمانت نامه پس از تعمیر و یا تعویض تلفن همراه در مرکز خدمات پس از فروش، محفوظ خواهد ماند.
  • مسئولیت ارسال تلفن همراه معیوب به مرکز خدمات پس از فروش و دریافت آن و همچنین مسئولیت صدمات وارده احتمالی در حین حمل و نقل با خریدار خواهد بود.
  • در صورت بروز هر یک از موارد نقض پشتیبانی رایگان، ضمانت نامه ابطال و خدمات با پرداخت هزینه به خریدار ارائه خواهد شد.

موارد نقض پشتیبانی رایگان

  • سر رسید شدن تاریخ انقضاء ضمانت نامه.
  • عدم تطابق مشخصات درج شده در تلفن همراه با مشخصات ضمانت نامه و یا هر نوع دستکاری شماره IMEI در تلفن همراه و یا خدشه یا کنده شدن هولوگرام و یا برچسبهای مشخصات محصول از روی کارت ضمانت و یا تلفن همراه بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد.
  • لوازم جانبی و متعلقاتی که همراه با تلفن همراه تحویل مشتریان می‌گردند نظیر شارژر، کابل شارژ، هندزفری و. . .
  • تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شخصی داخل تلفن همراه بر عهده مشتری است و شرکت الماس رایان ایرانیان تعهدی در حفظ، نگهداری و یا بازیابی اطلاعات تلفن همراه سالم و یا معیوب و یا تعویض شده مشتری طی مدت گارانتی و خارج از آن ندارد.
  • خرابی در اثر نفوذ مایعات، مواد شیمیایی، آتش سوزی، نوسانات برق، گرد و غبار شدید که با چشم قابل مشاهده باشد
  • محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندار شرکت تولید کننده میباشد و به منزله ضد آب بودن دستگاه نمیباشد و هرگونه آسیب از این بابت باعث خروج دستگاه از گارانتی میشود.
  • ایجاد شکستگی، خمیدگی و فرورفتگی و تاب افتادگی در سطوح مختلف تلفن همراه و درگاههای ورودی و خروجی در اثر ایجاد فشار و یا اصابت ضربه به تلفن همراه.
  • بروز لکه‌های سفید و یا مشکی در صفحه نمایش در اثر فشار و یا سوختگی پیکسل‌های صفحه نمایش تا 3 عدد غیر همجوار.
  • خرابی باطری و صدمات ناشی از باد کردن باطری تلفن همراه بر اثر نوسانات برق و یا شارژ بیش از حد و یا کاهش ظرفیت شارژ باطری ناشی از استهلاک.
  • خرابی هایی که در اثر استفاده از شارژر، باطری و یا کابلها و لوازم جانبی غیر استاندارد ایجاد می‌شوند.
  • عدم کارکرد مناسب تلفن همراه به علت ضعف امکانات مخابراتی هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در مناطق مختلف کشور.
  • Root کردن، نصب ROM (اصلی یا غیر اصلی)، Lock و یا Unlock کردن تلفن همراه، نصب نرم افزار‌های غیر استاندارد و هر گونه دستکاری و تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری خارج از مراکز خدمات مجاز شرکت الماس رایان ایرانیان.
  • فراموشی حساب کاربری Google  و انواع رمزهای امنیتی که توسط کاربر بر روی تلفن همراه فعال می‌گردد.
  • اتصال لوازم جانبی معیوب و غیر استاندارد که در عملکرد تلفن همراه خلل ایجاد کند و یا باعث آسیب دیدگی آن شود.
  • ایرادات ناشی از حوادث طبیعی و غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله، آتش‌سوزی، آشفتگی‌های عمومی و اجتماعی و مانند آن.
موارد نقض پشتیبانی رایگان