واحد خدمات پس از فروش

رعایت حقوق مصرف کنندگان و پاسخگویی مناسب به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنها، برجسته ترین امتیاز الماس ایران در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش می باشد.

پرسنل بخش گارانتی و خدمات پس از فروش، به صورت مستمر تحت آموزش های مرتبط با فناوری روز قرار می گیرند تا بتوانند به صورت علمی و عملی نکات لازم جهت رفع خرابی ها، ارائه تنظیمات لازم جهت سازگاری با شبکه و … را به مشتریان منعکس نمایند.

بالا بودن دانش و مهارت پرسنل و هم چنین پیشرفته بودن تجهیزات و دستگاه های عیب یابی شرکت موجب گردیده است که بسیاری از قطعات موجود در بازار که فاقد گارانتی بوده و یا دارای گارانتی سایر شرکت ها می باشند نیز جهت تعمیر و یا تعویض قطعات به دفتر گارانتی وخدمات این شرکت ارسال گردد. شایان ذکر است علاوه بر تجهیزات خریداری شده، واحد فنی این بخش موفق به طراحی و تولید دستگاه هایی جهت تست و عیب یابی قطعات با بهترین کیفیت ممکن شده است. پشتیبانی شرکت های سازنده و کارخانه های تولیدی از الماس رایان ایرانیان در این زمینه پشتوانه محکمی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان محترم فراهم آورده است.

همچنین بخش های ارتباط با مشتریان CRM و سنجش رضایتمندی مشتریان CSM با هدف مدیریت و تقویت ارتباطات مستمر و موثر با مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش راه اندازی شده است.