بررسی کیبورد و ماوس MK270 لاجیتک

کیبورد و ماوس MK270 لاجیتک با قابلیت اتصال به صورت بی‌سیم این امکان را به شما می‌دهد تا در هر کجا که هستید (البته تا فاصله ۱۰متری) با آن کار کنید، مثلاً در هر حالتی که راحت هستید بر روی مبل بنشینید و با این کیبورد و ماوس کار کنید. فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی MK270 تأخیرها و تداخل‌ها را از بین می‌برد و شما بدون هیچ مشکی می‌توانید به کارهای خود بپردازید.

گیرنده USB این محصول نیز بسیار کوچک طراحی شده، به صورتی که شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه مزاحمتی آن را بر روی پورت USB لپ‌تاپ‌ یا کامپیوتر خود بگذارید بماند، یا برای جابجایی آن را داخل بدنه ماوس قرار داده و به‌راحتی ماوس را همراه با گیرنده با خود حمل کنید.

کیبورد این محصول انرژی مورد نیاز خود را از ۲ عدد باتری آلکالاین سایز AAA تامین می‌کند که این دو باتری قادرند تا ۲۴ ماه شارژدهی کنند. ماوس هم انرژی مورد نیاز خود را از یک عدد باتری آلکالاین سایز AA تامین می‌کند که قادر است تا یک سال به شما خدمت کند. بنابراین شما می‌توانید ماه‌ها بدون دردسر تعویض باتری از این کیبورد و ماوس استفاده کنید و نگران تمام شدن یا تعویض زود هنگام باتری‌ها نباشید. علاوه بر دارا بودن کلید خاموش و روشن بر روی هر دو دستگاه (ماوس و کیبورد) برای صرفه جویی بیشتر در صورت عدم استفاده به خواب فرو رفته و خاموش می شوند. صفحه‌کلید MK270 دارای هشت عدد کلید میانبر است که اعمالی مثل پخش/مکث، قطع کردن صدا، کم و زیاد کردن حجم صدا، اینترنت، ایمیل، خاموش کردن کامپیوتر یا لپ‌تاپ و باز کردن ماشین حساب را برای شما امکان‌پذیر می‌سازند.

همان‌طور که گفته شد به همراه این کیبورد یک ماوس بی‌سیم نیز عرضه می‌گردد که از طراحی بسیار ظریف و زیبایی بهره می‌برد. این ماوس جمع و جور و سبک وزن از یک حسگر اپتیکال دقت حسگر اپتیکال این ماوس 1000 dpi  بهره می برد که عملکردی سریع و روان را به شما ارایه می‌دهد. در کل می‌توان گفت که MK270 شامل یک کیبورد کارآمد و یک ماوس خوش دست است که به صورت بی‌سیم و از طریق دانگل USB به دستگاه مورد نظر شما متصل می‌شوند و برای افرادی که به یک ماوس و کیبورد بی‌سیم، بادوام و با طراحی ساده برای استفاده در منزل یا اداره نیاز دارند، یک انتخاب بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

دیدگاهتان را بنویسید