نقد و بررسی هدست H111 لاجیتک

نزدیک به بیش از ۲۰ ماه از شروع کرونا گذشته و با توجه به شرایط پاندمی به وجود آمده بسیاری از ادارات و سازمان‌ها و شرکت‌ها از دورکاری استفاده و یا کلاس و دوره‌های آموزشی نیز به صورت آنلاین برگزار می‌شوند در چنین شرایطی داشتن یک هدست کارآمد و مقرون به صرفه می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

H111 هدست مناسبی برای استفاده‌های روزمره است که با جک ۳.۵ میلی‌متری خود قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ و تبلت را فراهم می‌سازد. این هدست مقرون به صرفه با کابلی بلندتر از ۲ متر، آزادی عمل بیشتری در حین مکالمه، ارائه کنفرانس یا تدریس آنلاین برای شما به ارمغان می‌آورد. وضوح و شفافیت قابل قبول صدا هنگام شنیدن موسیقی، بازی و تماس‌های صوتی یا تصویری برای کاربر رضایت بخش خواهد بود.

چرخش ۱۸۰ یا سایت‌های تخصصی بوده و استفاده از آن را در محیط‌های شلوغ و پر هیاهو توصیه می‌شود. میکروفن دو قطبی این هدست با حساسیت نسبت به صدایی که از ۲ جهت جلو و پشت آن دریافت می‌کند به انتقال صدایی شفاف و طبیعی کمک می‌نماید.

از سویی دیگر این میکروفن با فرکانس پاسخگویی بین ۱۰۰ تا ۱۶،۰۰۰ هرتز عملا به نوعی صدای صاف تر و فیلتر شده‌ای را منتقل کرده و در همان ابتدای کار صداهایی با فرکانس کمتر از ۱۰۰ هرتز (مانند صدای ارتعاشات وسایل نقلیه و دستگاه های تهویه هوا مانند کولر، چیلر و اسپلیت) را دریافت نکند به همین دلیل هم برای محیط‌های پر صدا توصیه می‌شود.

این هدست استریوی سبک وزن و محکم، دارای بالشتک‌هایی بسیار نرمی می‌باشد و استفاده از آن برای مدت طولانی گوش شما را اذیت نمی‌کند. فرکانس پاسخگویی ۲۰ تا ۲۰،۰۰۰ هرتز این محصول مانند اکثر قریب به اتقاق هدفون‌ها در محدوده استاندارد صداهایی است که انسان قادر به شنیدن آن می‌باشد و به گوش شما آسیبی نمی‌رساند .

دیدگاهتان را بنویسید