الجی مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی Ultra Wide OLED خود را معرفی کرد

پس از آن که مانیتور ۲۷ اینچی 1440p، OLED الجی نتوانست نظر گیمرها را به خود جلب کند، اخیرا کمپانی الجی دومین مانیتور OLED گیمینگ سری UltraGear را با فرم فاکتوری کاملا متفاوت عرضه کرده است.

مانیتور UltraGear 45GR95QE-B الجی به عنوان یک مانیتور فوق عریض ۴۵ اینچی با رزولوشن 3440×1440 پیکسل نام گرفته است که نسبت تصویر 21:9 را به خود اختصاص داده است. درست همانند نمایشگر ۲۷ اینچی مدل 27GR95QE-B دارای نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز، زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه بصورت GtG و توانایی نمایش تا ۱.۰۷ میلیارد رنگ می‌باشد. با تمام این تفاسیر، شباهت دو مانیتور همین‌جا پایان می‌یابد، زیرا پنل عظیم 45GR95QE-B از یک نمایشگر منحنی با شعاع انحنای 800R بهره گرفته است. کیفیت تصویر این نمایشگر نیز همانند نمایشگر ۲۷ اینچی می‌باشد زیرا، برخلاف اندازه بزرگ مانیتور، بدلیل انحنای زیاد در طراحی این مانیتور تعداد پیکسل‌ها در اینچ مربع 84PPI می‌باشد در حالیکه مقدار وضوح تصویر 3440×1440 باید برابر با 110PPI باشد.

LG-UltraGear 45GR95QE-B-01 LG-UltraGear 45GR95QE-B-02

کمپانی الجی مشخصات فنی مانیتور UltraGear 45GR95QE-B را اینگونه تشریح می‌کند:

  • مجهز به سه درگاه ورودی تصویر دو پورت HDMI و یک پورت DisplayPort
  • پشتیبانی از پورت USB 3.0
  • خروجی نوری S/PDIF
  • جک هدفون با پشتیبانی از DTS HP:X
  • وجود یک کانکتور تغذیه برای اتصال آداپتور ۱۹.۵ ولت در کنار بهره‌مندی از آداپتور تغدیه با توان ۲۱۰ وات
  • ارائه ریموت کنترل برای تغییر تنظیمات OSD
  • پشتیبانی از فناوری‌های VRR، FreeSync Premium و G-Sync

LG-UltraGear 45GR95QE-B-04     

ناگفته نماند پایه‌ای که به همراه مانیتور ارائه شده است دارای تنظیمات شیب، ارتفاع و چرخش می‌باشد. کسانیکه که قصد خرید این مانیتور یک متری را دارند، باید از قبل مطمئن شوند که میز کاری آنها تحمل وزن حدود ۱۱ کیلوگرم را دارد یا خیر. همچنین بودجه قابل توجهی را برای تهیه آن باید کنار بگذارید چرا که قیمت آن در حدود ۱۷۰۰ دلار می‌باشد.

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید