پهپاد اینتل برای کمک به بازیکن NBA در مسابقه ی اسلم دانک

پهپاد اینتل برای کمک به بازیکن NBA در مسابقه ی اسلم دانک

برای اولین بار پهپاد هگزاکوپترِ اینتل (از نوع ۶ پروانه‌ای) به کمک آرون گوردون در مسابقات موسوم به اسلم دانک در NBA آمد.

آرون گوردن (Aaron Gordon) بازیکن تیم بسکتبال اورلاندو مجیک در مسابقه ی اسلم دانک لیگ NBA (یکی از اصلی ترین رویداد های آخر هفته ی All Star لیگ NBA) در شب گذشته ، این رقابت ها را وارد سطح دیگری کرد. این بازیکن ۲۱ ساله ی بسکتبال به همکاری با کمپانی تکنولوژی اینتل پرداخت تا از یک پهباد به عنوان پاس دهنده در دانک اول خود استفاده کند. کاری که مشخصا تا به حال و پیش از این انجام نگرفته بود و می تواند امید بخش مرحله ی جدیدی از تجهیزات تکنولوژی در رویداد های ورزشی باشد.

متاسفانه این بازیکن پس از چندین تلاش و اقدام توانست توپ را وارد حلقه نماید البته داوران درنهایت از ۵۰ امتیاز به وی ۳۸ امتیاز دادند، اما به هر حال تماشای آن در پایان بسیار لذت بخش بود.

همچنین قابل ذکر است که مادر Aaron Gordon کارمند کمپانی اینتل بوده ، در نتیجه مطمئنا بخشی از این ایده حاصل نظر و کمک او بوده است و سزاوار اعتبار است. اگر چه که این ایده ی جالب برای برنده شدن او در این رقابت در نهایت کافی نبود اما در هر صورت باید از فکر غیر معمول آن و خارج از نورم او متشکر باشیم و امید به بهره گیری های بیش تر اینچنینی از تکنولوژی داشته باشیم.