بسیاری از مشتریانی که امکان مراجعه حضوری به مراکز خدمات پس از فروش را ندارند و از پیک ، پست یا باربری ها جهت ارسال کالای خود به مراکز خدمات پس از فروش استفاده می کنند ، با مشکل آسیب دیدگی کالا در حین حمل روبرو بوده اند که در نهایت موجب ابطال گارانتی کالا و بعضا عدم امکان تعمیر کالا و متضرر شدن مشتریان شده است .
لذا رعایت موارد ذیل توسط شما عزیزان به ما کمک می کند بتوانیم کاملترین خدمات را به شما ارائه کنیم.
” هدف این است که کالای شما در سلامت کامل به مراکز خدمات پس از فروش ما برسد تا ما بتوانیم کاملترین خدمات را به شما ارائه کنیم “
- بهتراست کالا در بسته بندی اصلی و با تمام متعلقات به مراکز خدمات پس از فروش ارسال شود.
- در صورتی که به هر دلیلی جعبه اصلی کالا موجود نبود ، باید از یک جعبه مقاوم متناسب با اندازه کالا استفاده نمایید.
- بهتر است کالا داخل جعبه به شکلی قرار گیرد که از دیواره های جعبه اندکی فاصله داشته باشد و فواصل خالی را باید با پلاستیکهای ضربه گیر ، روزنامه و … پر کنید تا هم از حرکت کالا داخل جعبه و کوبیده شدن آن به دیواره های جعبه جلوگیری شود و هم در صورت ایجاد ضربه خارجی به دیواره های جعبه در زمان حمل و نقل ، آسیبی به کالا وارد نشود.
- فرم شناسنامه مرسوله را چاپ و تکمیل نمایید و داخل جعبه به کالا ضمیمه کنید.
- تبصره : در صورتی که امکان چاپ ندارید ، مطابق با فرم اطلاعات هویتی و تماس خودتان و مشخصات کالاهای موجود در مرسوله را در یک کاغذ بنویسید و ضمیمه کالاها نمایید.
- درب جعبه را محکم بچسبانید و ترجیحا روی آن با رنگ قرمز بنویسید ” لطفا با احتیاط حمل شود “
- قبض رسید پستی وکد رهگیری آن را جهت پیگیری وضعیت کالا در پست و مراکز خدمات پس از فروش در جایی محفوظ نگهدارید.
فرم شناسه مرسوله را از لینک زیر میتوانید، دانلود کنید: