ما که هستیم

ما در مجموعه شرکت‌های الماس رایان ایرانیان، با تمرکز بر ایجاد ارزش‌هایی همچون کاهش ریسک و تأمین بروزترین و کارآمدترین تکنولوژی‌های دنیای IT و ICT، از سال ۱۳۷۸ سا ل‌های پرافتخاری را با تلاش و همت کارکنان تجربه کرده‌ایم و در طول این زمان به بزرگترین توزیع‌کننده محصولات رایانه در ایران تبدیل شده‌ا‌یم. با بیش از دو دهه تجربه در تأمین قطعات کلیدی در بازار فناوری کشور تمام تلاش خود را بر ایجاد بستری مناسب برای خدمات‌رسانی به کاربران ایرانی که قصد دارند از فناوری‌های روز دنیا استفاده نمایند، متمرکز کرده‌ایم.

یک راه ساده برای اطمینان

شعار «یک راه ساده برای اطمینان» تنها یک استعاره از ایجاد امنیت در خرید نبوده، بلکه یکی از ارزش‌های کلیدی ما برای تأمین محصولات اصلی از تولیدکنندگان آنها و همچنین بومی‌سازی خدمت‌رسانی این کمپانی‌ها برای مصرف‌کنندگان ایرانی است. امروز افتخار داریم تا برترین تأمین کننده قطعات رایانه در بازار کشور باشیم و خدماتی مناسب با شأن کاربران ایرانی را فراهم نماییم.

مدیریت هوشمند

در راه ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات، جهت کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان، از تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم بهره می‌بریم که از آن میان به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • راه اندای سامانه اداری هوشمند جهت پیگیری و نظارت بر اجرای درست فرآیندهای داخلی سازمان

  • سامانه یکپارچه مراکز خدمات پس از فروش به منظور نظارت و مدیریت چرخه خدمات پس از فروش

  • فرآیندهای رضایت سنجی مدون و روزانه از مشتریان و تحلیل و اصلاح سایر فرآيندها بر اساس نظرات مشتریان

  • فرآیندهای پیگیری انتقادات، پیشنهادات و شکایات مشتریان تا کسب رضایت حداکثری آن‌ها، تحلیل و بررسی جهت تشخیص و اصلاح فرآیندهای نامطلوب

  • گزارشات دوره‌ای هوشمند از نحوه توزیع محصولات و گستردگی خدمات، تحلیل و بررسی آن‌ها و استفاده از آن جهت هدایت تیم برنامه ریزی الماس رایان ایرانیان

مدیریت هوشمند در الماس رایان ایرانیان
برنامه‌ریزی و توسعه سازمانی در الماس رایان ایرانیان

برنامه‌ریزی و توسعه سازمانی

به منظور دستیابی به اهداف و ارزش‌های متعالی سازمان، ترسیم دقیق و صحیح مسیر رشد و عملکرد مجموعه شرکت‌های الماس رایان ایرانیان، برنامه‌ریزی استراتژیک و توسعه سازمانی را با استفاده از کارشناسان و متخصصین خبره این حوزه تدوین کردیم و به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی ایجاد وجه تمایز بین رقبا مد نظر قرار داده‌ایم. اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001)، سیستم رضایتمندی مشتریان (ISO10004) و سیستم مدیریت شکایات (ISO10002) نشانه عزم جدی ما در این راستا است.

تأمین‌کنندگان کلیدی و برندهای تحت گارانتی الماس رایان ایرانیان

با ایجاد بستر ارتباطی مستقیم با برترین تولیدکنندگان تجهیزات صنعت IT و ICT مفتخریم که بیش از ۳۲ گروه کالا در حوزه قطعات رایانه و گیمینگ، دیتاسنتر، تجهیزات شبکه و ارتباطات، موبایل و نوت‌بوک و لوازم جانبی را در سبد محصولات خود ارائه می‌دهیم.

برندهای الماس رایان ایرانیان
برندهای الماس رایان ایرانیان
سیگیت - Seagate
لنوو - Lenovo
اینتل - Intel
ایسوس - Asus
وسترن دیجیتال - Western Digital
سامسونگ - Samsung
لاجیتک - Logitech
کورسیر - Corsair
ایسر - Acer
پی‌ان‌وای - PNY
پریدیتور - Predator
ال‌جی - LG
الگاتو - Elgato
ایلایت گروپ - Elitegroup
دیپ‌کول - DeepCool
میکروتیک - Mikrotik
توشیبا - Toshiba
سیسکو - Cisco
اف‌اس‌پی - FSP
کروشیال - Crucial
اف‌دی‌کی - FDK
لکسار - Lexar
زوتاک - Zotac
ای‌دیتا - Adata
ام‌آی - Mi
اوسکو - Oscoo
داهوا - Dahua

خدمات و پشتیبانی

با ایجاد بیش از ۳۲ دفتر خدمات پس از فروش و با رویکرد ایجاد ارزش‌هایی همچون سهولت دسترسی، کاهش ریسک خرید کالای نامطمئن برای مصرف‌کنندگان و همکاران، بستری سریع و قابل اتکا را ایجاد نموده‌ایم که همواره در حال توسعه آن متناسب با نیاز جامعه خواهیم بود.

مرکز خدمات پس از فروش با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و تجهیزات پیشرفته خود، تمامی تلاش خود را در جهت نیل به اهداف و در راستای مأموریت تعریف شده خواهند کرد و با افتخار این اطمینان را به تمامی مشتریان می‌دهیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی خدمات مورد نیاز انجام خواهد شد. این مرکز همچنین خدمات خود را تنها در رفع مشکلات محدود ننموده و خدمات بیشماری را ارائه می‌کند:

  • ارائه خدمات گارانتی به سایر واردکنندگان معتبر حوزه IT و ICT
  • ارائه خدمات پس از فروش حتی پس از پایان زمان اعتبار گارانتی
  • ارائه خدمات تعمیرات اساسی تخصصی برای کالاهای مختلف از جمله هارددیسک، لپ‌تاپ، مادربورد و …
  • تأمین قطعات اصلی محصولات
  • ارتقاء، تنظیم و بروزرسانی محصولات به درخواست مشتری
  • آموزش‌های فنی و لازم به مشتریان
  • مشاوره‌های حضوری و غیرحضوری به مشتریان
  • ارائه گزارشات پیشرفت فرآیند خدمات به مشتری به صورت برخط