مواردی که موجب عدم ارائه خدمات پس از فروش میشود
- عدم هماهنگی سریال و مخدوش بودن برچسبها و یا هولوگرام بر روی کارت و دستگاه
- آسیب فیزیکی، استفاده ناصحیح، عیوب ناشی از نوسانات برق، ریختن مایعات و مواد شیمیایی، ضربه، شکستگی و هرگونه دستکاری و تعمیر خارج از شعب خدماتی این شرکت و …
- تمامی محصولات با ضمانت الماس رایان ایرانیان به منظور استفاده در کامپیوترهای خانگی، مهندسی، گیمینگ و طراحی ، تولید و توزیع شده اند و استفاده آنها در مصارف صنعتی یا غیر کامپیوتری نظیر استخراج رمزارزها (ماینینگ) و Overclocking موجب کاهش طول عمر کالا و آسیب دیدگی پردازنده گرافیکی و سایر المانهای روی آنها شده و موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
شرایط ارائه خدمات
- مراکز خدمات در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات موجود در حافظه دستگاه تعهدی ندارند.
- مراکز خدمات قطعات معیوب را در صورت امکان تعمیر و یا با قطعه سالم تعویض مینمایند.
مدت زمان گارانتی بر روی قطعات مختلف به صورت کلی
دستهبندی | مدت زمان گارانتی |
انواع ذخیرهسازها | ۲۴ ماه |
حافظه رم | ۱۸ الی ۳۶ ماه |
مادربورد | ۳۶ ماه |
کارت گرافیک | ۳۶ ماه |
منبع تغذیه | ۳۶ ماه |
مانیتور | ۱۸ الی ۳۶ ماه |
کیس | ۱۸ ماه |
لوازم جانبی | ۱۸ الی ۲۴ ماه |
لپتاپ و کامپیوترهای یکپارچه | ۲۴ ماه |
تجهیزات شبکه | ۲۴ الی ۳۶ ماه |
دوربین مداربسته | ۲۴ ماه |
دستگاههای ضبط تصاویر | ۲۴ ماه |
برای اطلاعات بیشتر در خصوص مدت زمان دقیق گارانتی هر کالا و برند میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.
نکاتی که قبل از بررسی باید رعایت کنید:
- برای گوشیهای موبایل، IMEI1 را وارد نمایید.
- برای محصولات لاجیتک، سریال روی جعبه را وارد نمایید. توجه نمایید که برای دریافت خدمات در خصوص محصولات لاجیتک، جعبه کالا را نزد خود نگهدارید.