جلوه باوقار یک خنک‌کننده با ProArt LC 420 ایسوس

شرکت ایسوس اولین خنک‌­کننده مایع رده محصولات ProArt  خود تحت عنوان ProArt LC 420 را معرفی نمود. در طراحی این خنک­ کننده از آخرین فناوری­‌های دفع حرارت و همچنین طراحی مینیمال استفاده شده است تا تولیدکنندگان محتوا و کاربران این محصول به‌طور همزمان کارایی فوق­العاده، صدای کم و ظاهر شیک و جذابی را تجربه نمایند. قلب تپنده این خنک­‌کننده پمپ سه مرحله‌­ای و تکمیل کننده آن نیز فن‌های Noctua IndustialPPC و نمایشگر پارامترهای اصلی سیستم بر روی پوشش پمپ هستند که به‌صورت ساده و خاص جزییات عملکردی رایانه را به نمایش در می­آورند. این جلوه با وقار همراه با کارایی بالا بهترین انتخاب برای اضافه شدن به سیستم تولیدکنندگان محتوا خواهد بود.

Asus ProArt LC 420 CPU AIO Cooler خنک‌کننده مایع ایسوس

کارایی فوق­العاده

در میان اندک خنک­‌کننده­‌‌های یکپارچه ۴۲۰ میلی‌متری موجود در بازار، ProArt LC 420 بالاترین کارایی ممکن را در دفع حرارت برای شما به ارمغان می‌آورد. فن­های ۱۴ میلی‌متری به کار رفته در این محصول از برند پرآوازه­ Noctua و مدلIndustrial PPC 2000 PWM هستند که جریان هوای حداکثری را ضمن تولید صدای کم امکان‌­پذیر می­‌کنند. همچنین رادیاتور ۴۲۰ میلی‌متری قطورتر طراحی شده تا با در جریان نگه داشتن میزان بیشتری از کولانت، به فرآیند گرماگیری کمک بیشتری کند. پمپ سه مرحله­ای به کار رفته در این خنک­‌کننده نیز تضمین دهنده کارآمدی بالا و تولید نویز بسیار پایین است تا فرآیند دفع حرارت از پردازنده به بهترین و کم صدا­ترین شکل ممکن فراهم گردد. با توجه به اینکه مقصد نصب این خنک­‌کننده، کیس‌­های بزرگ هستند، لوله­‌ها مقاوم و انعطاف پذیری آنها ۴۲۰ میلی‌متر در نظر گرفته شده تا مشکلی از بابت کوتاه بودن طول لوله­‌ها در زمان نصب در کیس­های بزرگ پیش نیاید.

Asus ProArt LC 420 CPU AIO Cooler

استایل ProArt

به جای تجهیز به RGB های بی‌شمار که ممکن است حواس تولیدکنندگان محتوا و طراحان حرفه‌ای را از کار اصلی آنها دور کند، خنک کننده ProArt LC 420 تنها به یک نمایشگر بر روی پمپ جهت به نمایش درآوردن و نظارت بر پارامترهای کاربردی سیستم، مانند سرعت فن‌­ها، دمای پردازنده یا میزان استفاده از پردازنده مجهز شده است. برای تنظیم یا مدیریت مشخصات می‌­توان از نرم­‌افزار Armoury Crate استفاده کرد.

Asus ProArt LC 420 CPU AIO Cooler خنک کننده مایع ایسوس

خنک‌­کننده مایع ProArt LC 420  طراحی شده تا خانواده محصولات رده ProArt را کامل کند، در حال حاضر محصولات رده ProArt تشکیل شده از مادربردها، کارت گرافیک­‌ها، نمایشگرها و کیس‌­ها و … هستند که طراحان و محتواسازان را قادر می‌سازند تا طعم بهترین کارایی و شیک‌­ترین ظاهر را در حین کارشان بچشند.

خنک­‌کننده‌­های ایسوس با گارانتی و خدمات پس از فروش ۲۴ ماه الماس رایان ایرانیان در فروشگاه‌­های سراسر کشور در دسترس کاربران گرامی قرار دارند.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید