کارت گرافیکی برای همه فصول، ASUS Dual RTX 3060Ti GDDRX

کارت گرافیک RTX 3060 Ti GDDR6X به لطف پشتیبانی از فناوری DLSS 3.5 (به جز ویژگی Frame Generation) و البته به‌روزرسانی حافظه­‌هایش از GDDR6 به GDDR6X و بهره­‌مندی از افزایش کارایی ناشی از این تغییرات نسبت به مدل استاندارد، هنوز هم یکی از قدرتمندترین انتخاب­‌های میان‌رده به بالا برای اجرای بازی­‌های رایانه­ای و همچنین نرم افزارهایی‌ست که به عنوان شتاب دهنده یا جهت نمایش Viewport روان­تر از هسته­های پردازشی گرافیکی استفاده می‌­کنند.

 یکی از بهترین انتخاب‌­ها از لحاظ کارایی و قدرت بالا برای این کارت گرافیک، به‌طور خاص نسخه اورکلاک شده آن­ توسط ASUS یعنیASUS Dual RTX 3060 Ti OC Edition GDDR6X است. این مدل به دو فن خاص Axial-tech مجهز شده، با طول تنها ۲۳ سانتی­متر و پرکردن فضای دو اسلات، تمامی قدرت این تراشه گرافیکی را در اندازه­ا‌ی کوچکتر عرضه می­‌کند تا علاقمندان به داشتن رایانه­‌های قدرتمندِ سایز متوسط یا کوچک نیز بتوانند از آن در سیستم‌های خود نهایت استفاده را ببرند.

ویژگی­های سیستم خنک­‌کننده

در تولید این کارت گرافیک، دو فن با طراحی Axial-tech به کار گرفته شده­ که هر کدام دارای بلبرینگ دوتوپی با طول عمر بالا، حلقه­ در برگیرنده و تیغه­‌های بلندتری هستند تا حجم هوادهی و فشار هوای بیشتری را تولید نمایند. همچنین شیوه عملکرد سیستم خنک­کننده به‌گونه‌ایست که در زمان فشار پردازشی­کم بر روی تراشه گرافیکی یا در صورتی که دمای آن کمتر از ۵۰ درجه باشد، گردش فن‌ها متوقف شده تا عملکرد آن کاملا بی‌صدا ادامه یابد.

ASUS Dual GeForce RTXTM 3060 Ti White OC Edition 8GB GDDR6X کارت گرافیک ایسوس

طراحی و مهندسی تولید

با تکیه بر فناوری Auto-Extreme برای سرهم­بندی اجزای مختلف الکترونیکی بر روی برد اصلی، تمامی این فرآیند بطور یکپارچه انجام گرفته تا برد اصلی تحت فشار سرهم­بندی­‌های متعدد و مجزا قرار نگیرد و با استفاده کمتر از مواد شیمیایی تمیزکننده (که در فرآیندهای سرهم بندی مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرند)، آلودگی زیست­‌محیطی کمتری نیز طی فرآیند ساخت باقی بماند. بهره‌­گیری از بک‌پلیت آلومینیومی به استحکام کلی بدنه کارت گرافیک کمک کرده و همچنین از آسیب رسیدن به برد اصلی و یا تاب برداشتن آن جلوگیری می­‌نماید. همچنین براکت قسمت خروجی‌­های تصویر نیز از استیل ضد زنگ ۳۰۴ ساخته شده که هم استحکام بیشتری دارد و هم در برابر خوردگی مقاوم‌­تر است.

ASUS Dual GeForce RTXTM 3060 Ti White OC Edition 8GB GDDR6X کارت گرافیک ایسوس

پشتیبانی نرم­افزاری

نرم­‌افزار ASUS GPU Tweak III بطور کامل از این کارت گرافیک پشتیبانی می­‌کند و با استفاده از آن می­‌توانید کارهایی نظیر: پایش، کنترل و نظارت بر جزئیات مختلف سخت‌افزاری مانند کنترل دما، چرخش فن‌ها، تنظیمات مربوط به ولتاژ و غیره را در لحظه و بر روی صفحه نمایشگر خود انجام دهید یا به اورکلاک، تغییر دور فن یا تنظیم دیگر پارامترها بپردازید.

گارانتی الماس رایان ایرانیان به‌عنوان نماینده‌ رسمی ایسوس در ایران، کارت گرافیک‌های این کمپانی را با گارانتی ۳۶ ماهه در دسترس کاربران گرامی در سراسر ایران قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید