ایسوس از دو کارت گرافیک TUF Gaming و Dual GeForce RTX 3060 Ti با حافظه GDDR6X رونمایی کرد

ماه پیش انویدیا کارت گرافیک‌های سری GeForce RTX 4000 را به بازار عرضه کرد. اما شرکای تجاری انویدیا از مدت‌ها پیش به دنبال ارائه GeForce RTX 3060 Ti با حافظه گرافیکی GDDR6X بودند.

ایسوس به تازگی توانست نسخه‌های جدیدی از دو کارت گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 3060 Ti و Dual GeForce RTX 3060 Ti را معرفی کند که دارای حافظه GDDR6X با عملکرد بالا می‌باشند. کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti، کارت گرافیکی از نسل گذشته با قیمت و عملکرد مناسب به حساب می‌آید که در حال حاضر با وجود حافظه GDDR6X بهبود قابل توجهی را دریافت خواهند کرد. ایسوس همچنین GeForce RTX 3060 را با یک مدل جدید ۸ گیگابایت GDDR6 VRAM به‌روزرسانی کرده تا امکانات بیشتری برای ارتقا و اسمبل اضافه کند.

ASUS Unveils TUF Gaming and Dual GeForce RTX 3060 Ti with GDDR6X Memory-01

کارت گرافیک ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3060 Ti 8 GB GDDR6X دارای همان طراحی سه فن Axial Tech، بک‌پلیت آلومینیومی مستحکم و فرم فاکتور ۲.۷ اسلات می‌باشد. قابل ذکر است که از فناوری NVIDIA G-SYNC و GPU Tweak III نیز پشتیبانی می‌کند.

در کنار همه این موارد ایسوس توانسته کارت گرافیک Dual GeForce RTX 3060 Ti 8 GB را با همان حافظه پر سرعت GDDR6X ارتقا دهد تا علاقه‌مندان به فرم فاکتور کوچک و کیس‌های مینی نیز بتوانند به جای کارت گرافیک با فن سه گانه از آن استفاده کنند. همانطور که از نام آن پیداست، Dual یک طراحی دو فن است که سازگار با طیف وسیعی از کیس‌های مینی می‌باشد.

ASUS Unveils TUF Gaming and Dual GeForce RTX 3060 Ti with GDDR6X Memory-02

ضخامت بیشتر از دو شیار در کارت گرافیک Dual GeForce RTX 3060 Ti 8 GB باعث شده دسترسی به هوای تازه بیشتر باشد. وجود حلقه‌های مانع در اطراف فن، جریان هوا را مستقیما به هیت‌سینک هدایت می‌کند که تاثیر به‌سزایی در حنک‌سازی GPU خواهد داشت. در حجم کاری پایین، فن‌ها کاملا خاموش باقی می‌مانند و تنها زمانیکه دمای GPU به ۵۵ درجه سانتیگراد برسد، به چرخش در می‌آیند.

علاوه‌بر انواع استانداردها و اورکلاک‌ Dual GeForce RTX 3060 Ti 8 GB GDDR6X، ایسوس مدل سفید رنگی از این کارت گرافیک را برای علاقه‌مندان به تم سفید نیز عرضه کرده است که جزو کارت گرافیک‌های مقرون به صرفه و جمع‌و‌جور با قابلیت گیم‌پلی 1080p و 1440p می‌باشد. کاربرانی که به دنبال کارت گرافیک محکم اما مقرون به صرفه با کارایی بالا هستند، می‌توانند GeForce RTX 3060 را در نسخه سفید رنگ با فن دوگانه و طراحی خنک‌تر همراه با ۸ گیگابایت GDDR6 VRAM تهیه نمایند.

ASUS Unveils TUF Gaming and Dual GeForce RTX 3060 Ti with GDDR6X Memory-03

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید