کورسیر از استاندارد جدیدی در کیبورد گیمینگ K70 Core خبر داد

کورسیر از صفحه‌کلید گیمینگ با استاندارد جدیدی برای گیمرها خبر داد. کیبورد K70 Core با سوئیچ‌های مکانیکی خطی MLX Red، تجربه بازی و تایپ دقیقی را به کاربر ارائه می‌دهد. در اینصورت از کاربران معمولی تا حرفه‌ای، ماجراجویی را با صفحه کلید K70 Core زیر انگشتان خود لمس خواهند کرد.

CORSAIR K70 CORE Keyboard کیبورد گیمینگ کورسیر

سوئیچ خطی MLX Red، یک سوئیچ مکانیکی فوق‌العاده دارد که هنگام فشار دادن به سمت پایین، سیگنال مشابهی را ارسال می‌کند که حس رضایت‌بخشی را برای علاقه‌مندان به گیم ایجاد خواهد کرد. در این سوئیچ تضمین می‌شود که هر ضربه حرکت روان و راحتی را به سمت پایین ارسال کند. در اطراف سوئیچ‌ها دو لایه فوم میرایی صدا (Damping) وجود دارد که با فشار دادن آنها هیچ بازخورد یا صدای آزاردهنده‌ای را حس نخواهید کرد و در عوض، از آکوستیک ملایمی لذت خواهید برد. از این‌رو، گیمرهای حرفه‌ای این نوع سوییچ‌ها را بیشتر ترجیح می‌دهند چون سریع‌تر می‌توانند واکنش نشان دهند و یک حرکت ثابت و بدون هیچ بازخورد لمسی را ارائه می‌دهند.

CORSAIR K70 CORE Keyboard کیبورد گیمینگ کورسیر

علاوه‌بر آکوستیک صدای کنترل شده، K70 Core دارای دوام و کیفیت بالایی خواهد بود. سوییچ MLX Red در یک صفحه آلومینیومی مقاوم قرار گرفته و روی آن کلاهک‌های Double Shot سوار شده تا با استفاده از فناوری خاصی که برای آنها به‌کار رفته، نور به شکل کاملا زیبایی از آنها عبور می‌کند. ساختار در نظر گرفته شده برای چنین کیبوردی، آرامش خاطر را هنگام بازی برای کاربر به ارمغان خواهد آورد تا غرق در بازی از برنده شدن لذت ببرند.

CORSAIR K70 CORE Keyboard کیبورد گیمینگ کورسیر

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید