کورسیر از ماوس گیمینگ DARKSTAR WIRELESS رونمایی کرد

کورسیر از رهبران تولید تجهیزات گیمینگ با هدف‌گیری گیمرها و تولیدکنندگان محتوا، امروز از محصول جدیدی که در دسته ماوس‌ گیمینگ با عملکرد بالا قرار می‌گیرد، به‌نام DARKSTAR WIRELESS خبر داد. ماوس بی‌سیم چند منظوره با دکمه‌های جانبی منحصربه‌فرد ویژگی‌های یک ماوس گیمینگ را به تصویر خواهد کشید. همچنین با در دست داشتن این ماوس تجربه بازی‌های MMO‌ و فراتر از آن را به خوبی لمس خواهید کرد.

CORSAIR DARKSTAR WIRELESS Gaming Mouse ماوس گیمینگ کورسیر

با وجود ۱۵ دکمه قابل برنامه‌ریزی که ۶ دکمه منحصربه‌فرد آن به‌صورت خوشه‌ای در سمت چپ ماوس قرار گرفته، تمرکز شما را برای انجام بسیاری از کارها بیشتر خواهد کرد. همچنین با ویژگی ارگونومیک که برای این ماوس در نظر گرفته شده در مدت زمان طولانی احساس خستگی بر روی مچ دست نخواهید کرد و بیشترین اثربخشی و کنترل را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

CORSAIR DARKSTAR WIRELESS Gaming Mouse ماوس گیمینگ کورسیر

ماوس بی‌سیم یاد شده دارای اتصال دوگانه است و به شما امکان می‌دهد تا با قابلیت SLIPSTREAM WIRELESS، با کمترین میزان تاخیر یعنی ۱ میلی ثانیه و با فرکانس ۲۰۰۰ هرتز، به سیستم متصل شوید و یا اتصال بلوتوث را تجربه کنید. باتری بادوام DARKSTAR تا ۸۰ ساعت شارژ را در هر بازی در اختیار شما قرار می‌دهد حتی می‌توان در حین شارژ نیز از طریق کابل USB همچنان به نبرد خود ادامه داد.

CORSAIR DARKSTAR WIRELESS Gaming Mouse ماوس گیمینگ کورسیر

ماوس DARKSTAR به شما کمک خواهد کرد تا در برابر قوی‌ترین دشمنان، به‌راحتی ایستادگی کنید زیرا از سنسور MARKSMAN با دقت 26,000 DPI و  حداکثر سرعت 60 IPS  استفاده شده است. همچنین این ماوس مجهز به دکمه QUICKSTRIKE است تا در هنگام بازی هیچ‌گونه تاخیری احساس نشود.

با استفاده از نرم‌افزار Corsair iCUE می‌توان بسیاری از نورپردازی‌های RGB را به همراه دقت و سرعت ماوس شخصی‌سازی کرد. همچنین می‌توان تنظیمات انجام شده را ذخیره کرد و بدون توجه به مکان قرارگیری کاربر دوباره از آنها استفاده کرد.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید