دیپ‌کول خنک‌کننده پردازنده قدرتمند بنام ASSASSIN IV را رونمایی کرد

دیپ‌کول در نمایشگاه CES 2023 از طیف وسیعی از محصولات خود از جمله خنک‌کننده ASSASSIN IV، کیس جذاب CH560 Digital و فن خنک‌کننده FT140  رونمایی کرد.

بعد از سه سال نمایشگاه CES 2023 بصورت حضوری برگزار خواهد شد و دیپ‌کول مانند سایر برندها با محصولات خود، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

ASSASSIN IV CPU Cooler-01

یکی از موضوعات تکراری امسال توسط دیپ‌کول، معرفی تمام محصولات دیجیتال خود از قبیل خنک‌کننده مایع، خنک‌کننده بادی و کیس می‌باشد. همچنین این شرکت از چند نسخه جدید خنک‌کننده‌ خود با طراحی جدید مانیتورینگ دیجیتال رونمایی خواهد کرد.

نسخه جدید خنک‌کننده‌های دیپ‌کول با نام Assassin IV عرضه خواهند شد که محصولی در کالبد بزرگ، شیک و بی‌صدا می‌باشد و مناسب روبه‌رو شدن در برابر حرارت است.

ASSASSIN IV CPU Cooler-02

خنک‌‌کننده پردازنده Assassin IV DeepCool از توان حرارتی ۲۸۰ وات بهره می‌برد. همچنین مجهز به ۷ لوله حرارتی به همراه فن‌های ۱۲۰ و ۱۴۰ میلیمتری می‌باشد که به سیستم شما امکان می‌دهد، در حالت بی‌صدا و پرسرعت قرار بگیرند.

فن ۱۴۰ میلیمتری FT140 محصول جدید دیگری از برند دیپ‌کول می‌باشد.

FT14-deepcool-03

برخی از ویژگی‌های مهم این فن شامل قابلیت پیکربندی با New Modular Frame، لرزشگیر جدید در گوشه‌ها و تیغه‌های فن PPS می‌باشد.

FT14-deepcool-04

کیسی که قرار است در نمایشگاه CES معرفی شود، CH560 Digital است که دارای جریان هوای بالا می‌باشد. در پنل جانبی از شیشه‌های‌ حرارت داده شده و مش استفاده شده و همچنین در پنل جلویی سه فن ۱۴۰ میلیمتری ARGB به جریان هوا کمک می‌کنند. فضای داخلی کیس به‌گونه‌ای طراحی شده که حتی مناسب کارت‌های گرافیک‌ بزرگ هم می‌باشد.

کیس CH560 که در دو نسخه سفید و مشکی عرضه می‌شود، دارای نمایشگر LCD است که بطور همزمان قادر است دمای CPU‌ و GPU را به نمایش بگذارد.

DeepCool CH560 Digital-05

منبع: WCCFTECH

 

دیدگاهتان را بنویسید