جلوه‌های تصویری منحصر به فرد با مانیتور کولرمستر GM32-FQ

مانیتور GM32-FQ کولرمستر با بهره­‌مندی از پنل ۳۱.۵ اینچی IPS با رزولوشن 2k، پوشش گستره رنگ ۹۵درصدی استاندارد DCI-P3، شفافیت تصویر، کنتراست و عمق رنگ مثال زدنی را ارائه می‌­دهد، همچنین نرخ نوسازی تصویر ۱۶۵هرتزی و فناوری FreeSync Premium، این محصول را به انتخابی عالی برای گیمرها و طراحان بدل می‌­سازد.

GM32-FQ monitor coolermaster

بهترین تعادل در کاربری­‌های مختلف

این مانیتور با پوشش ۹۵ درصدی گستره رنگ DCI-P3 بهترین ابزار برای طراحان و متخصصین تولید محتوای تصویری است. از این‌رو، برای این دسته از افراد بالاترین دقت و کیفیت نمایش رنگ­‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، از سوی دیگر نرخ نوسازی تصویر ۱۶۵هرتزی، زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه­ و سازگاری با فناوری FreeSync Premium هم سلاحی عالی در انواع بازی­‌ها خواهد بود. البته پشتیبانی از  HDR400 و دارا بودن تکنولوژی Low blue light از دیگر ویژگی­‌های این مانیتور، برای کار تا بازی و سرگرمی خواهد بود.

رزولوشن QHD

رزولوشن QHD یا 2K دست ادیتورها و تولیدکنندگان محتوا را برای استفاده بهینه از فضای قابل نمایش توسط این مانیتور باز می‌کند و اجرای همزمان چندین نرم­افزار روی آن به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. با باز کردن تایم‌­لاین­‌های گسترده‌تر در نرم­‌افزارهای ادیت ویدیو یا تولید محتوا، از کارهای خود لذت ببرید. البته رزولوشن QHD در حال حاضر بهترین نسبت بین کیفیت تصویر، نرخ نوسازی تصویر بالا و تاخیر پایین در بازی­‌ها را نیز ممکن ساخته است.

به‌کارگیری پنل سریع IPS

در مانیتور GM32-FQ بر خلاف پنل­‌های قدیمی­‌تر IPS، از نوع فوق سریع ۱۶۵ هرتزی با زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه‌­ای (MPRT) و کالیبره شده­ IPS برای دستیابی به بالاترین سطح از وضوح تصویر، عملکرد و سرعت پاسخگویی استفاده شده است.

 فناوری FREESYINC PREMIUM

با استفاده از فناوری FreeSync Premium می­توان به بالاترین کارایی ممکن در بازی­ها رسید، به‌طوریکه پدیده از هم­‌گسیختگی تصویر یا Tearing که در حالت بازی کردن با فریم­‌های بالا به‌وجود می‌­آید عملا ریشه‌­کن شده و بازی‌­ها به نرم­‌ترین شکل ممکن و با تاخیر پایین اجرا می‌­شوند. این فناوری به‌طور ذاتی با فناوری G-Sync هم سازگار است تا دارندگان کارت گرافیک­‌های هر دو شرکت AMD و NVIDIA بتوانند از ویژگی­‌های این دو فناوری به نحو احسن استفاده نمایند.

پوشش وسیع DCI-P3

پوشش ۹۵ درصدی استاندارد رنگی DCI-P3، این مانیتور را به بهترین انتخاب برای افرادی که به کیفیت و دقت رنگ اهمیت می‌­دهند تبدیل کرده است. همچنین این محصول با HDR400 نیز سازگار بوده تا محتوای پشتیبانی کننده از این فناوری نیز به بهترین شکل به نمایش درآید.

LOW BLUE LIGHT

این قابلیت با کاهش سطح نور آبیِ مضر، میزان خستگی در حین کار را کم کرده و محافظ سلامت چشمان شما خواهد بود.

طراحی خاص کولرمستر

GM32-FQ monitor coolermaster

طراحی ظاهر مانیتور و مخصوصا پایه نگهدارنده به مینیمال­‌ترین شکل ممکن مهندسی شده تا در عین استحکام بالا، زیبایی بصری، کاربردی و شیک بودن را به میز کار شما هدیه کند. با انتخاب مانیتورهای کولرمستر، اتاق و میز کارتان نیز زیباتر از گذشته رخ نمایی می‌­کند.

درگاه­‌های ارتباطی وسیعGM32-FQ monitor coolermaster

درگاه­‌های ارتباطی مورد نیاز شما در این محصول جانمایی شده تا برای انواع اتصال آزادی عمل داشته باشید. یک درگاه DisplayPort، دو درگاه HDMI 2.0، دو عدد USB Type-A، یک عدد Type-C برای اتصال بی‌دردسر در دسترس شماست.

مانیتورهای کولرمستر با ۳۶ ماه گارانتی الماس‌­رایان­‌ایرانیان، نماینده رسمی کولرمستر در ایران، در فروشگاه­‌های معتبر سراسر کشور در دسترس کاربران گرامی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید