لکسار از اس‌اس‌دی‌های NM790 M.2 2280 PCIe Gen 4 NVMe و کیت حافظه ARES رونمایی کرد

لکسار برند جهانی در ساخت انواع حافظه، امروز از سه محصول گیمینگ اضافه شده به سبد کالایی خود رونمایی کرد که شامل اس‌اس‌دی NM790 M.2 2280 PCIe Gen 4×4 NVMe و رم‌های ARES با ماژول DDR5 و DDR4 (به ترتیب با سرعت 6400 MT/s و و 3600 MT/s) می‌شود.

اس‌اس‌دی NM790 M.2 NVMe با وجود فناوری PCIe Gen 4 که شامل به‌کارگیری روش‌های HMB 3.0 و Dynamic SLC Cache می‌شود، سرعت خواندن و نوشتنی معادل ۷۴۰۰ و ۶۵۰۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه خواهد داد که مناسب گیمرها و تولیدکنندگان محتوا خواهد بود. همچنین در ظرفیت‌های ۱ تا ۴ ترابایت در دسترس قرار دارد. بنابراین، NM790 آماده رویارویی با بزرگترین چالش‌ها و پیروزی در نبردهای سخت را خواهد داشت.

Lexar NM790 SSD

از سوی دیگر با حافظه رم دسکتاپ لکسار ARES RGB DDR5 و سرعت 6400 MT/s قدرتی باورنکردنی را در بازی تجربه خواهید کرد. هیت‌سینک آلومینیومی که روی این رم قرار گرفته سبب خنک‌سازی آن خواهد شد تا عملکرد، پایداری و قابلیت اطمینان را برای سیستم گیم به ارمغان آورد و به عنوان یک کیت ۳۲ گیگابایتی (۱۶×۲ گیگابایت) ارائه می‌شود.

Lexar ARES DDR5

همچنین حافظه رم دسکتاپ لکسار ARES RGB DDR4 و سرعت 3600 MT/s به همراه نورپردازی RGB کاربر را در دنیای گیم غرق خواهد کرد. در این رم از هیت‌سینک آلومینیومی برای اتلاف حرارت نیز استفاده شده تا سیستم‌های رده‌بالا را حتی در زمان اورکلاک خنک نگه دارد و این حافظه رم در کیت ۱۶ گیگابایتی (۸×۲ گیگابایت) در دسترس قرار دارد.

Lexar ARES RGB

هر دو حافظه دسکتاپ ARES RGB DDR5 و ARES RGB DDR4 با نرم‌افزار قدرتمند کنترل نور Lexar RGB Sync کاملا همگام هستند تا کاربر بتواند مطابق با سلیقه خود رنگ و سرعت نورپردازی را سفارشی نماید.

جوی لوپز مدیر بازاریابی کمپانی لکسار گفت: «مفتخریم انتخاب‌های گوناگون را در اختیار کاربران بگذاریم تا براساس نیاز خود آنها را برگزینند. اس‌اس‌دی‌های قدرتمند و حافظه اورکلاک شده ما عملکرد مورد نیاز را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد تا لذت یک بازی روان را با ارتقاء سیستم خود تجربه نمایند.»

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید