خط تولید مانیتورهای گیمینگ Odyssey سامسونگ با پنل OLED روبه گسترش است

به تازگی سامسونگ مانیتورهای گیمینگ Odyssey OLED را معرفی کرده که در نمایشگاه CES 2024، بزرگ‌ترین رویداد فناوری جهان عرضه خواهد شد. مدل‌های جدید این سری از مانیتورهای سامسونگ عملکرد و وضوح بصری خارق‌العاده‌ای دارند که مورد توجه گیمرها قرار خواهد گرفت. این مدل‌ها شامل Odyssey OLED G9 (نام مدل G95SD)، Odyssey OLED G8 (نام مدل G80SD) و Odyssey OLED G6 (نام مدل G60SD) هستند.

Samsung Odyssey OLED Monitor مانیتور گیمینگ سامسونگ

مانیتور ۴۹ اینچی Odyssey OLED G9 یک مانیتور فوق عریض خمیده با وضوح DQHD (رزولوشن ۱۴۴۰×۵۱۲۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۳۲:۹ خواهد بود. مانیتور Odyssey OLED G8 اولین مانیتور ۳۲ اینچی OLED سامسونگ به شمار می‌آید که دارای رزولوشن 4K UHD و نسبت تصویر ۱۶:۹ است. هر دو نمایشگر ذکر شده دارای نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه هستند. همچنین نمایشگر ۲۷ اینچی Odyssey OLED G6 با رزولوشن QHD، نسبت تصویر ۱۶:۹، نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه در دسترس قرار دارد.

Samsung Odyssey OLED Monitor مانیتور گیمینگ سامسونگ

یکی از کارمندان کمپانی سامسونگ طی رویدادی اعلام کرد که بیش از ۲۱۲ میلیون گیمر در سراسر کشور وجود دارد که برای غرق شدن در دنیای بازی نیاز به سخت‌افزارهای رده بالا دارند و با هر سه مانیتور اعلام شده کیفیت تصویر فوق‌العاده برای آنها رقم خواهد خورد و همچنین نرخ نوسازی سریع و زمان پاسخگویی کم، برتری رقابتی را افزایش خواهد داد.

مانیتورهای OLED سامسونگ دارای فناوری OLED Glare-Free هستند که انعکاس نور را به حداقل می‌رساند و بازی‌ها با روشنایی و رنگ بی‌نظیر نمایش گذاشته می‌شوند. با پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync Premium Pro از پارگی تصویر حین انجام بازی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

هر سه ماینتور معرفی شده از سوی کمپانی سامسونگ، از دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort 1.4 و هاب USB بهره می‌برند. همچنین کاربران همچنین از قابلیت VESA و پایه تنظیم ارتفاع برخوردار می‌شوند.

دو مانیتور Odyssey OLED G9 و Odyssey OLED G8 از قابلیت Multi Control و Samsung SmartThings Hub بهره می‌برند. قابل ذکر است هر سه مانیتور از طراحی منحصربه‌فرد Core Lighting پلاس پشتیبانی می‌کنند و با انتشار نور از پشت مانیتور، کاربر را در محیط بازی غرق خواهد کرد.

Samsung Odyssey OLED Monitor مانیتور گیمینگ سامسونگ

رونمایی مدل‌های جدید Odyssey سبب شده خط تولید سامسونگ بیشتر از قبل تقویت شود و با نوآوری‌ها و پیشرفت‌های روز افزونی که طی سالیان متوالی شکل گرفته، این کمپانی جایگاه محکم‌تری را در بازار مانیتورهای گیمینگ از آن خود کرده است.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید