معرفی اولین اس‌اس‌دی مجهز به فن پاترویت با نام PV553 M.2، به همراه خنک‌کننده قدرتمند

شرکت پاتریوت تولید­کننده انواع حافظه­ ها و لوازم جانبی از اس‌­اس‌­دی Viper PV553 M.2 2280 ، سازگار با درگاه  PCIe Gen5 x4 در ابعاد ۲۲۸۰ رونمایی کرد. این SSD به‌گونه­‌ای همراه با سیستم خنک­‌کننده طراحی و تولید شده که کارایی فوق‌­العاده‌­ای همگام با آخرین پیشرفت­‌های این صنعت را برای کاربران به ارمغان آورد. در این مدل برای اولین بار در محصولات ذخیره‌­سازی پاترویت از یک فن دمنده استفاده شده است که به کارآمدترین شیوه ممکن، فرایند گرماگیری از SSD های پرحرارت Gen 5 در مدت زمان استفاده و فشارهای طولانی را به انجام می­‌رساند. این امر سبب می‌شود شاهد افت کارایی بر اثر گرم شدن بیش از حد، که عموما گریبان‌گیر اس‌­اس‌­دی­‌های Gen 5 است نیز نباشیم. مواد به کار رفته در بدنه این محصول از با کیفیت­‌ترین ترکیب‌هاست و علاوه بر این دارای سپر حرارتی آلومینیومی ۱۶/۵ میلی‌متری است، البته PV553 از سنسور دما نیز بهره می‌­برد که کنترل و نظارت بر دما را به‌طور هوشمند انجام می‌­دهد تا کارایی و خنک بودن تضمین شود.

Viper PV553 M.2 2280 PCIe Gen 5 x4 SSD پاتریوت Viper PV553 M.2 2280 PCIe Gen 5 x4 SSD پاتریوت

PV553 از PCIe Gen5 x4 استفاده می‌­کند و با به‌کارگیری ۲۳۲ لایه حافظه TLC NAND و سازگاری با استاندارد NVME 2.0 مهندسی و طراحی شده است. کارایی اسمی PV553 در امر خواندن و نوشتن اطلاعات به ترتیب ۱۲۴۰۰ و ۱۱۸۰۰ مگابایت بر ثانیه است تا کارایی کم‌­نظیری در بازی­‌ها یا مراحل تولید محتوا را به کاربر عرضه کند. فرآیند خنک­‌کنندگی این SSD به‌گونه‌­ای است که با فعال شدن فن، هوای خنک به سمت هیت‌سینک­‌های آلومینیومی دمیده شده و تا ۴۰درصد کارایی خنک‌­کنندگی این محصولات را بهبود بخشد تا دستاوردی فوق­‌العاده برای پاتریوت و این رده محصولات باشد.

کارایی رایانه خود را به کارگیری SSD Patriot Viper PV553 Gen 5 x4 به بالاترین سطح ممکن برسانید. ویژگی­‌های بارز این محصول عبارتند از:

  • استفاده از پدهای انتقال حرارت در دو طرف اس‌­اس‌­دی برای انتقال فوق بهینه حرارت به هیت‌سینک‌­های خنک­‌کننده که نتیجه آن افزایش طول عمر و کارایی خواهد بود.
  • استفاده از کنترلر و درگاه سازگار با PCIe Gen5 x4 و بهره‌­گیری از حافظه­‌های 3D NAND.
  • به‌کارگیری ساز و کار داخلی جهت رفع خطاهای معمول برای افزایش پایداری در استفاده­‌های طولانی مدت و فشار کاری بالا

همه این ویژگی‌­ها در کنار یکدیگر، Viper PV553 را به بهترین انتخاب برای گیمرها، محتواسازان و طراحان پروژه­‌های سه بعدی بدل می­‌کنند.

اس­‌اس‌­دی­‌های Patriot با گارانتی ۲۴ الماس رایان ایرانیان، نماینده رسمی پاتریوت در ایران، در فروشگاه‌­های معتبر سراسر کشور در دسترس کاربران محترم قرار دارد.

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید