خریدار موظف است در هنگام خرید از سلامت فیزیکی تبلت، اطمینان حاصل نماید.
ارائه کارت ضمانت به همراه تبلت الزامی است و کارت ضمانت فقط با هولوگرام الماس رایان ایرانیان معتبر است و به هیچ عنوان کارت ضمانت المثنی صادر نخواهد شد.
اگر تبلت در طول دوره ضمانت علی رغم استفاده صحیح و معمولی دچار مشکل و یا خرابی شود، دفتر خدمات پس از فروش الماس رایان ایرانیان متعهد به رفع نقص تبلت و یا تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب داخل تبلت خواهد بود و در صورتی که تبلت قابل تعمیر نباشد آنرا با تبلتی که از نظر کارآیی در وضعیتی مشابه تبلت اولیه باشد تعویض خواهد نمود.
اعتبار اولیه ضمانت نامه پس از تعمیر و یا تعویض تبلت در مرکز خدمات پس از فروش، محفوظ خواهد ماند.
مسئولیت ارسال تبلت معیوب به مرکز خدمات پس از فروش و دریافت آن و همچنین مسئولیت صدمات وارده احتمالی در حین حمل و نقل با خریدار خواهد بود.
در صورت بروز هر یک از موارد نقض پشتیبانی رایگان، ضمانت نامه ابطال و خدمات با پرداخت هزینه به خریدار ارائه خواهد شد.
موارد نقض پشتیبانی رایگان تبلت
سر رسید شدن تاریخ انقضاء ضمانت نامه.
عدم تطابق مشخصات درج شده در تبلت با مشخصات ضمانت نامه و یا هر نوع دستکاری شماره IMEI در تبلت و یا خدشه یا کنده شدن هولوگرام و یا برچسبهای مشخصات محصول از روی کارت ضمانت و یا تبلت بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد.
لوازم جانبی و متعلقاتی که همراه با تبلت تحویل مشتریان میگردند نظیر شارژر، کابل شارژ، هندزفری و. . .
تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شخصی داخل تبلت بر عهده مشتری است و شرکت الماس رایان ایرانیان تعهدی در حفظ، نگهداری و یا بازیابی اطلاعات تبلت سالم و یا معیوب و یا تعویض شده مشتری طی مدت گارانتی و خارج از آن ندارد.
خرابی در اثر نفوذ مایعات، مواد شیمیایی، آتش سوزی، نوسانات برق، گرد و غبار شدید که با چشم قابل مشاهده باشد
محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندار شرکت تولید کننده میباشد و به منزله ضد آب بودن دستگاه نمیباشد و هرگونه آسیب از این بابت باعث خروج دستگاه از گارانتی میشود.
ایجاد شکستگی، خمیدگی و فرورفتگی و تاب افتادگی در سطوح مختلف تبلت و درگاههای ورودی و خروجی در اثر ایجاد فشار و یا اصابت ضربه به تبلت.
بروز لکههای سفید و یا مشکی در صفحه نمایش در اثر فشار و یا سوختگی پیکسلهای صفحه نمایش تا 3 عدد غیر همجوار.
خرابی باطری و صدمات ناشی از باد کردن باطری تبلت بر اثر نوسانات برق و یا شارژ بیش از حد و یا کاهش ظرفیت شارژ باطری ناشی از استهلاک.
خرابی هایی که در اثر استفاده از شارژر، باطری و یا کابلها و لوازم جانبی غیر استاندارد ایجاد میشوند.
عدم کارکرد مناسب تبلت به علت ضعف امکانات مخابراتی هر یک از اپراتورهای تبلت در مناطق مختلف کشور.
Root کردن، نصب ROM (اصلی یا غیر اصلی)، Lock و یا Unlock کردن تبلت، نصب نرم افزارهای غیر استاندارد و هر گونه دستکاری و تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری خارج از مراکز خدمات مجاز شرکت الماس رایان ایرانیان.
فراموشی حساب کاربری Google و انواع رمزهای امنیتی که توسط کاربر بر روی تبلت فعال میگردد.
اتصال لوازم جانبی معیوب و غیر استاندارد که در عملکرد تبلت خلل ایجاد کند و یا باعث آسیب دیدگی آن شود.
ایرادات ناشی از حوادث طبیعی و غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله، آتشسوزی، آشفتگیهای عمومی و اجتماعی و مانند آن.