راهنمای بسته بندی صحیح کالا

بسیاری از مشتریانی که امکان مراجعه حضوری به مراکز خدمات پس از فروش را ندارند و از پیک ، پست یا باربری ها جهت ارسال کالای خود به مراکز خدمات پس از فروش استفاده می کنند ، با مشکل آسیب دیدگی کالا در حین حمل روبرو بوده اند که در نهایت موجب ابطال گارانتی کالا و بعضا عدم امکان تعمیر کالا و متضرر شدن مشتریان شده است .

لذا رعایت موارد ذیل توسط شما عزیزان به ما کمک می کند بتوانیم کاملترین خدمات را به شما ارائه کنیم.

هدف این است که کالای شما در سلامت کامل به مراکز خدمات پس از فروش ما برسد تا ما بتوانیم کاملترین خدمات را به شما ارائه کنیم

  • بهتراست کالا در بسته بندی اصلی و با تمام متعلقات به مراکز خدمات پس از فروش ارسال شود.
  • در صورتی که به هر دلیلی جعبه اصلی کالا موجود نبود ، باید از یک جعبه مقاوم متناسب با اندازه کالا استفاده نمایید.
  •  بهتر است کالا داخل جعبه به شکلی قرار گیرد که از دیواره های جعبه اندکی فاصله داشته باشد و فواصل خالی را باید با پلاستیکهای ضربه گیر ، روزنامه و … پر کنید تا هم از حرکت کالا داخل جعبه و کوبیده شدن آن به دیواره های جعبه جلوگیری شود و هم در صورت ایجاد ضربه خارجی به دیواره های جعبه در زمان حمل و نقل ، آسیبی به کالا وارد نشود.
  •  فرم شناسنامه مرسوله را چاپ و تکمیل نمایید و داخل جعبه به کالا ضمیمه کنید.
  • تبصره : در صورتی که امکان چاپ ندارید ، مطابق با فرم اطلاعات هویتی و تماس خودتان و مشخصات کالاهای موجود در مرسوله را در یک کاغذ بنویسید و ضمیمه کالاها نمایید.
  •  درب جعبه را محکم بچسبانید و ترجیحا روی آن با رنگ قرمز بنویسید ” لطفا با احتیاط حمل شود
  •  قبض رسید پستی وکد رهگیری آن را جهت پیگیری وضعیت کالا در پست و مراکز خدمات پس از فروش در جایی محفوظ نگهدارید.

فرم شناسه مرسوله را از لینک زیر میتوانید، دانلود کنید:

عکس شماره 1

راهنمای صحیح بسته بندی کالا 01

عکس شماره 4

راهنمای صحیح بسته بندی کالا 04

عکس شماره 2

راهنمای صحیح بسته بندی کالا 02

عکس شماره 5

راهنمای بسته بندی صحیح کالا 05

عکس شماره 3

راهنمای صحیح بسته بندی کالا 03

عکس شماره 6

راهنمای بسته بندی صحیح کالا 06