شرایط عمومی گارانتی

شرایط عمومی گارانتی

سخنی با شما

مشتریان گرامی،

هر چند تجهیزات و قطعات تحت ضمانت و گارانتی الماس ایران از کیفیت بالایی برخوردار بوده، درصد خرابی آن ها بسیار پائین میباشد، ولی به هر حال بروز خرابی در قطعات الکترونیکی بدلیل ماهیت این تجهیزات، امری غیر ممکن نیست. لذا در این مسیر، گارانتی و خدمات پس از فروش الماس ایران نهایت سعی خود را بر این داشته تا با ارائه خدماتی شایسته در کوتاهترین زمان ممکن رضایت کامل شما سروران را جلب نماید. لازم به ذکر است کارکنان خدمات پس از فروش الماس ایران، به صورت مستمر تحت آموزش های نوین لازم قرار داشته تا بتوانند به پشتوانه دانش و تجربه خود همچنین با حمایت معتبرترین کارخانجات و شرکتهای تولیدی جهانی، باکیفیت ترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

حقوق مشتری

  • خدمات پس از فروش الماس ایران در طول دوره ضمانت مکلف می باشد هر نوع نقض یا عیب (ناشی از طراحی، مونتاژ و تولید) که در کالای ضمانت شده وجود داشته، یا در نتیجه استفاده صحیح و معمول از کالا بروز می نماید (که مانع استفاده مطلوب از آن شود) را بطور رایگان برطرف نماید.
  •  آماده تحویل بودن کالا از طریق سامانه پیام کوتاه و همچنین  از طریق وب سایت الماس ایران به اطلاع مشتری رسانده می شود.
  • چنانچه مشتری در 24 ساعت کاری اولیه خرید دستگاه از الماس ایران عیب یا ایراد ذاتی که توسط خود مشتری ایجاد نشده باشد را در دستگاه مشاهده نماید بلافاصله حق عودت و تعویض دستگاه را دارا می باشد.
  • مشتری در صورت داشتن هرگونه شکایت و انتقاد می تواند مراتب را بصورت حضوری یا تلفنی به اطلاع مسئول روابط عمومی و رسیدگی به شکایات گارانتی الماس ایران رسانده و یا در قسمتی تحت همین عنوان که در وب سایت شرکت تعبیه شده طرح موضوع نماید.

شرایط عمومی

  • ارائه کارت گارانتی جهت استفاده از خدمات پس از فروش کالاهایی که به همراه آن‌ها کارت گارانتی ارائه شده است و همچنین بهره مندی از مزایای الماس کارت ضروری می باشد.
  • لازم است مشتری در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی آن، برچسب سریال و کارت گارانتی اطمینان حاصل نماید.
  • دستگاه / قطعه بدون بررسی و تست فنی پذیرش شده، خرابی های احتمالی منجر به ابطال گارانتی متعاقبا پس از بررسی بخش فنی اعلام خواهد شد.
  • دارنده رسید تحویل کالا به عنوان صاحب کالا تلقی شده، فقط در قبال این رسید، کالا تحویل داده خواهد شد.
  • اعتبار رسید تحویل کالا از تاریخ صدور به مدت یک ماه بوده، پس از آن هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
  • مسئولیت الماس ایران محدود به بر طرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت گارانتی است. بدیهیست خدمات نرم افزاری جزء تعهدات شرکت نبوده، البته در صورت درخواست مشتری با اخذ هزینه قابل ارائه می باشد.
  • مسئولیت مراقبت، حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزارهای مشتری با خود وی می باشد و اگر به هر دلیل اطلاعات از بین برود، مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
  • کالای معیوب در صورت امکان تعمیر و یا با کالای سالم تعویض خواهد شد.
  • کالایی که تولید آن متوقف شده و نیاز به تعویض دارد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می گردد.
  • خدمات پس از فروش در خارج از دوره گارانتی، با اخذ هزینه قابل ارائه خواهد بود.
  • الماس ایران در خصوص صدمات احتمالی ناشی از حمل دستگاه قبل از پذیرش و بعد از ترخیص کالا مسئولیتی ندارد.
گارانتی الماس ایران

موارد منجر به ابطال گارانتی

  • عدم هماهنگی سریال کارت گارانتی با سریال کالا و یا مخدوش بودن برچسب و هولوگرام کارت گارانتی
  • هر گونه آسیب فیزیکی ناشی از تماس با مایعات و مواد شیمیایی، استفاده ناصحیح، نوسانات برق، ضربه و هرگونه دستکاری توسط شخص ثالث
  • تمامی محصولات با ضمانت الماس رایان ایرانیان به منظور استفاده در کامپیوترهای خانگی، مهندسی، گیمینگ و طراحی ، تولید و توزیع شده اند و استفاده آنها در مصارف صنعتی یا غیر کامپیوتری نظیر استخراج رمزارزها (ماینینگ) و Overclocking موجب کاهش طول عمر کالا و آسیب دیدگی پردازنده گرافیکی و سایر المانهای روی آنها شده و موجب موجب ابطال گارانتی خواهد شد.