شرایط گارانتی کارت گرافیک

شرایط گارانتی کارت گرافیک

شرایط پذیرش خدمات پس از کارت گرافیگ

خریدار محترم با تشکر از انتخاب گارانتی الماس ایران، لطفا جهت افزایش عمر کارت گرافیک خود به نکات زیر توجه فرمائید:

  • در کارت های گرافیک امروزی قابلیت ویژه ای همراه با کارت های گرافیک ارائه میشود که اورولتینگ (overvolting) نام دارد. اورولتینگ یا اورکلاک به کاربران اجازه می دهد که از GPU فراتر از محدودیت های ایمنی استفاده کنند و عملکرد را کمی بیشتر افزایش دهند. اگر شما مایل به استفاده از اورولتینگ باشید، آن می تواند به میزان قابل توجهی باعث افزایش عملکرد شود. لطفا توجه داشته باشید که اورولتینگ ممکن است گارانتی کارت گرافیک را باطل کند و اورولتینگ مداوم نیز ممکن است باعث شود سیلیکون GPU به میزان زیادی تنزل پیدا کند و در نهایت باعث مرگ زودرس آن شود. به این ترتیب ما استفاده از اورولتینگ را پیشنهاد نمی کنیم، اما در عین حال قرار دادن این محدودیت های ساختگی بر روی محصولاتی که برای آن ها هزینه می پردازید را نیز نمی پسندیم.
  •   با توجه به افزایش قیمت ها در بازار کامپیوتر ایران متاسفانه مشاهده شده بسیاری ار فروشندگان پاورهای(منبع تغذیه) ارزان قیمت و بی کیفیت و غیر استاندارد به خریداران خود پیشنهاد می دهند. این پاور ها متاسفانه ممکن است باعث خرابی و یا سوختگی سایر قسمت های سیستم مانند پردازنده، مادربورد، هارد دیسک، درایو نوری، کارت گرافیک و سایر قسمت های کامپیوتر گردد. لذا خواهشمند است در انتخاب منبع تغذیه دقت نهایت دقت را لحاظ کرده و منبع تغذیه را از این نظر همانند قلب انسان فرض نمایید.
g4dR2BPSzo4viBgFMtnamQ

پیشنهاد الماس ایران استفاده از پاورهای تولیدکنندگان معتبر است که بتواند حداقل توان لازم را به صورت دائمی (Continuous) در اختیار سیستم قرار دهد.

  • در زمان خرید کارت گرافیک توجه داشته باشید که منبع تغذیه مناسب کارت گرافیک خود خریداری نمایید. هر چقدر کارت گرافیک سیستم شما قوی تر باشد به همان نسبت نیاز به منبع تغذیه قوی تری دارد. عدم انتخاب منبع تغذیه مناسب می تواند باعث سوختگی منبع تغذیه یا کارت گرافیک در پردازش های سنگین شود.
  •  از باز کردن خنک کننده و استفاده از خمیر های سیلیکن غیر استاندارد جدا خودداری فرمائید.
  • هنگام مراجعه به مرکز خدمات همراه داشتن کارت گارانتی الزامیست.

موارد نقض پشتیبانی رایگان

  • کارت های گرافیک با ضمانت الماس رایان ایرانیان به منظور استفاده در کامپیوترهای خانگی، مهندسی، گیمینگ و طراحی ، تولید و توزیع شده اند و استفاده آنها در مصارف صنعتی یا غیر کامپیوتری نظیر استخراج رمزارزها (ماینینگ) و Overclocking موجب کاهش طول عمر کالا و آسیب دیدگی پردازنده گرافیکی و سایر المانهای روی کارت گرافیک شده و موجب موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
  • هر نوع آسیب فیزیکی مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، تاب برداشتگی برد، داشتن ترک، سوختگی، تغییر رنگ قطعات،دستکاری ، اثر تعمیرات ، … موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
  • هر نوع آسیب الکترونیکی به دلایلی غیر از ایراد ذاتی قطعه یا ایرادات ناشی از تولید قطعه در کارخانه موجب ابطال گارانتی خواهد شد . مانند: سوختگی پایه ها، سوختگی و یا ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات و PCB  بر اثر مشکل منبع تغذیه و یا مشکل مادربرد و یا نوسانات برق. عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح به مانیتور یا خروجی تلویزیون. خراب شدن فن به دلیل ضربه، شکستگی پرده ها، گرد و خاک زیاد و …