شرایط گارانتی RAM

شرایط گارانتی رم و حافظه

Avexir_blitz_1113

خریدار محترم با تشکر از انتخاب گارانتی الماس ایران، لطفا جهت افزایش عمر حافظه رم خود به نکات زیر توجه فرمائید:

  • در مادربورد های امروزی قابلیت ویژه ای همراه با مادربورد ارائه میشود که اورولتینگ (overvolting) نام دارد. اورولتینگ یا اورکلاک به کاربران اجازه می دهد که از حافظه رم فراتر از محدودیت های ایمنی استفاده کنند و عملکرد را کمی بیشتر افزایش دهند. اگر شما مایل به استفاده از اورولتینگ باشید، آن می تواند به میزان قابل توجهی باعث افزایش عملکرد شود. لطفا توجه داشته باشید که اورولتینگ ممکن است گارانتی حافظه را باطل کند و اورولتینگ مداوم نیز ممکن است باعث مرگ زودرس آن شود. به این ترتیب ما استفاده از اورولتینگ را پیشنهاد نمی کنیم، اما در عین حال قرار دادن این محدودیت های ساختگی بر روی محصولاتی که برای آن ها هزینه می پردازید را نیز نمی پسندیم.
  •  با توجه به افزایش قیمت ها در بازار کامپیوتر ایران متاسفانه مشاهده شده بسیاری از فروشندگان پاورهای(منبع تغذیه) ارزان قیمت و بی کیفیت و غیر استاندارد به خریداران خود پیشنهاد می دهند. این پاور ها متاسفانه ممکن است باعث خرابی و یا سوختگی سایر قسمت های سیستم مانند پردازنده، مادربورد، هارد دیسک، درایو نوری، کارت گرافیک، رم و سایر قسمت های کامپیوتر گردد. لذا خواهشمند است در انتخاب منبع تغذیه دقت نهایت دقت را لحاظ کرده و منبع تغذیه را از این نظر همانند قلب انسان فرض نمایید.

 پیشنهاد الماس ایران استفاده از پاورهای تولیدکنندگان معتبر است که بتواند حداقل توان لازم را به صورت دائمی (Continuous) در اختیار سیستم قرار دهد.

  • از باز کردن خنک کننده یا هیتسینک جدا خودداری فرمائید.
  • هنگام مراجعه به مرکز خدمات همراه داشتن کارت گارانتی الزامیست.

 موارد خاص که موجب نقض پشتیبانی رایگان حافظه رم میگردد:

  • هر نوع آسیب فیزیکی که با چشم مشاهده شود مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، تاب برداشنگی برد، داشتن ترک، سوختگی، تغییر رنگ قطعات، بازشدن خنک کننده و …
  •   هر نوع آسیب الکترونیکی که با چشم مشاهده شود و به دلایلی به غیر از ایراد ذاتی قطعه یا ایرادات نا شی از تولید قطعه در کارخانه باشد مانند: سوختگی پایه‌ها، سوختگی و یا ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر مشکل منبع تغذیه و یا مشکل مادربرد و یا نوسانات برق
3333