شرایط گارانتی لپ تاپ

شرایط گارانتی لپ تاپ

موارد کلی

  • مشتری موظف است در هنگام خرید از سلامت فیزیکی دستگاه، اطمینان حاصل کند.
  • مشتریان گرامی لازم است که در زمان دریافت کالا، سریال روی جعبه را با سریال زیر دستگاه حتما مقایسه نمایند و از برابر بودن آن‌ها اطمینان حاصل نمایند. لازم به ذکر است هرگونه مخدوش بودن لیبل سریال دستگاه و یا عدم وجود آن موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
  • لوازم جانبی و متعلقاتی که همراه با نوت بوک تحویل مشتریان می گردند نظیر کوله پشتی ، ماوس و غیره شامل این ضمانتنامه نمی گردند.
  • اگر محصول در طول مدت زمان ضمانتنامه علی رقم استفاده صحیح و معمولی دچار مشکل و یا خرابی شود، دفتر خدمات پس از فروش الماس ایران بر اساس تشخیص و رویه خود قطعات معیوب درون محصول را تعمیر و یا تعویض خواهد کرد و یا در مورد خود محصول، آنرا با محصولی که از نظر کارآیی در وضعیتی مشابه و یا بهتر از محصول اولیه باشد تعویض می کند، در طول مدت گارانتی تعیین شده برای هر مدل شرکت می تواند از قطعات نو و یا تعمیر شده استفاده نماید.
  • تمامی قطعات تعمیر شده و یا تعویض شده توسط مرکز خدمات نوت بوک الماس ایران برای دوره باقیمانده گارانتی تحت پوشش گارانتی باقی خواهند ماند.
  • در صورتی که قطعات قابل تعویض توسط کاربر مانند باتری، حافظه (RAM) و هارد‌دیسک، بدون باز شدن محفظه اصلی دستگاه تعویض شده باشند، این قطعات تعویض شده مشمول ضمانت نخواهند بود و اگر در حین تعویض این قطعات به اجزای دیگر دستگاه صدمه وارد شده باشد، ضمانت کل دستگاه باطل خواهد شد. تشخیص این امر بر عهده کارشناسان الماس ایران است.
  • لطفا بسته بندی اصلی نوت بوک را برای مواردی که نیاز است تا نوت بوک برای تعمیر فرستاده شود نگهداری نمایید. بسته بندی اصلی می تواند از نوت بوک شما در زمان حمل به مرکز خدمات بهتر محافظت نماید. بدیهی است که اگر نوت بوک در بسته بندی اولیه نباشد الماس ایران مسئولیتی در قبال آسیب های احتمالی وارد به نوت بوک در هنگام حمل تا مرکز خدمات نخواهد پذیرفت.
  • حمل دستگاه خراب به مرکز خدمات پس از فروش تحویل گرفتن آن بر عهده دارنده دستگاه بوده و در صورت ارسال از طریق پست یا باربری، مسئولیت صدمات احتمالی در حین حمل با خریدار است.
  • الماس ایران امکان بازیابی سیستم عامل نصب شده بر روی نوت بوک را در صورت تعویض هارد درایو و وجود CD/DVD اصلی بازیابی فراهم می آورد. همچنین مرکز خدمات نوت بوک الماس ایران مسئولیتی در قبال بازیابی و انتقال دیتا و برنامه های شخصی کاربران موجود بر روی هارد درایو اصلی نوت بوک تحت گارانتی نخواهد داشت و مالکیت قطعات خراب تعویض شده نیز به صورت خودکار به الماس ایران منتقل خواهد شد.
  • قطعاتی که زمان پشتیبانی آن‌ها به اتمام رسیده و یا ضمانت آن‌ها باطل شده است، در صورت امکان با دریافت هزینه تعمیر خواهند شد.

پشتیبانی نرم افزاری

•    نوت بوک شما به چندین نرم افزار از پیش نصب شده مجهز می باشد. ما به شما توصیه می کنیم تا در صورت ایجاد هر گونه مشکل فنی در زمان استفاده از نوت بوک ، در ابتدا به دستورالعمل ها و یا به وبسایت شرکت سازنده در جهت رفع مشکل اولیه مراجعه نمایید.
•    دفتر خدمات الماس ایران به صورت محدود و تا ۳۰ روز پس از تاریخ شروع گارانتی، امکان پشتیبانی از نرم افزار همراه نوت بوک را فراهم می آورد. و پس از آن به عهده مشتری می باشد و در طول زمان  گارانتی  با ۲۰ % تخفیف انجام می گردد.
•    بازیابی رمز عبور بایاس، سیستم عامل و هارد جز تعهدات الماس ایران نمی باشد.

اطلاعات مهم در مورد گارانتی لپ تاپ:

bg lp

با وجود رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در تولید صفحات نمایش صفحه نمایش ممکن است هنوز پاره ای مشکلات جزئی تصویری وجود داشته باشد. این مشکلات جزئی تصویری، تاثیری در عملکرد نوت بوک شما نخواهد داشت با این وجود الماس ایران، خدمات گارانتی را برای صفحه نمایش نوت‌بوک شما بر طبق شرایط زیر فراهم می آورد:

  • سه نقطه روشن یا شش نقطه تاریک و یا در کل هشت نقطه تاریک و روشن، یا دو نقطه روشن همجوار و یا دو نقطه تاریک همجوار، یاسه نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر ۱۵ میلی متر
  • شرایط گارانتی مربوط به صفحه نمایش توسط تولید کنندگان محصول ارائه شده است.

( لطفا توجه داشته باشید: نقطه روشن یک نقطه سفید و یا ساب پیکسل روشن بر روی الگوی سیاه است. نقطه تاریک نقطه ای سیاه و یا پیکسل همواره خاموش بر روی الگوهای غیر از سیاه می باشد.)

•    فاصله خط مستقیم میان بازرس و صفحه نمایش TFT نباید کمتر از ۳۰ سانتی متر باشد.
•    درجه حرارت اطاق می بایست ما بین ۲۰-۴۰c باشد.
•    میزان نور موجود نیز باید مابین ۳۰۰ تا ۵۰۰ لوکس باشد.
پس از طی این مراحل، الماس ایران خدمات محدود تعویض پنل را فراهم می آورد.

no-laptop-sign-icon-notebook-pc-symbol-vector-1907360
  • هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد همراه با عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در ضمانت نامه.
  • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، سوختگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، شکستن یا خط افتادن لنز درایو، اتصال مودم به برق و هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
  • خرابی ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب به وسایل جانبی (نظیرچاپگر، درایو نوری و غیره).
  • خرابی ناشی از استفاده خارج از پارامترهای عملکرد، نگهداری یا محیطی که در دفترچه راهنما ذکرشده است.
  • خسارت یا از بین رفتن هر گونه برنامه، اطلاعات، یا رسانه ذخیره سازی خارجی و یا هزینه های بازیابی برنامه ها و اطلاعات.
  • خرابی ناشی از نرم افزار متفرقه و یا ازطریق ویروس.
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر گارانتی دستگاه را ابطال می نماید.
  • امکان پشتیبانی برای نصب و یا پیکربندی نرم افزار و تجهیزات متفرقه و یا پیکربندی شبکه بروی محصول.
  • با توجه به محدودیت های تکنولوژیکی ،امکان دارد برخی تجهیزات به صورت محدود بر روی این محصولات قابل استفاده باشند ویا به کل اصلا قابل استفاده نباشند. این محدودیت ها غالبا به صورت استاندارد تعریف شده و در صنعت IT مشترک و متداول می باشند.
  • ایرادات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و مانند آن.
  • عیوب ناشی از اتصال لوازم جانبی معیوب به ورودی وخروجیهای دستگاه از جمله USB ،HDMI، هدفون، نمايشگر و مانند آن.
  • هر نوع آسیب الکترونیکی مانند سوختگی، ترکیدگی، تغییر رنگ قطعات بر اثر نوسانات برق شهر یا اتصال لوازم جانبی معیوب و غیر استاندارد که با چشم مشاهده شده و به همین دلیل برد اصلی قابل تعمیر نباشد.
  • خرابی وشكستگی ظاهری سوکت‌ها ، پایه ها ودرگاه‌های ورودی و خروجی دستگاه.
  • بازیابی رمز عبور BIOS یا SETUP وفراموش شدن آن توسط مشتری.
  • سریال قطعات دستگاه شامل(Adaptor-Battery-DVD و..) در سیستم گارانتی الماس ایران ثبت می شود ودر صورت تخلف در جابجایی قطعات با دستگاه دیگر ویا تعویض آن، دستگاه بدون هیچگونه عملیاتی، کاملا از گارانتی خارج خواهد شد.

چنانچه زمان انجام خدمات بیش از دو هفته به درازا بیانجامد، مشتری  می‌تواند تقاضای دریافت دستگاه جایگزین موقت نماید. در این صورت، دستگاهی بطور موقت و به صورت امانت در اختیار ایشان  قرار خواهد گرفت.

  • خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شد.
  • پذیرش دستگاه دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست و تائید گارانتی تنها پس از بررسی کارشناسان صورت میگیرد.
  • به دلیل نیاز به شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه تعمیر هر چه سریعتر آن،بهتر است دستگاه توسط شخص کاربر به واحد خدمات پس از فروش تحویل داده شود.
  • گارانتی شارژر و باطری برای کلیه دستگاه‌های ضمانت شده، مدت شش ماه خواهد بود.
  • حداکثر زمان نگهداری دستگاه آماده شده در بخش فنی یک هفته میباشد و پس از این زمان شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تحویل آن ندارد.
  • نظر کارشناسان مرکز خدمات الماس ایران در خصوص وجود یا عدم وجود، نوع ویا علت بروز ایراد ملاک عمل بوده و تعویض قطعات دستگاه به دلیل عدم کارایی مناسب ، بر اساس استانداردهای شرکت سازنده وبنا به اظهار نظر کارشناسان مرکز خدمات الماس ایران قابل انجام است ونظر خریدار در مورد عدم کارکرد مناسب قطعات مورد توجه قرار نمی گیرد.
  • شرکت الماس رایان ایرانیان در خصوص هرگونه آسیب های جسمی وارد آمده به کاربر از خود سلب مسئولیت می کند.
  • خدمات گارانتی قید شده در این صفحه فقط قابل استفاده در کشور ایران می باشد.
  • الماس ایران هیچگونه مسئولیتی در قبال ارائه خدمات پس از فروش در سایر کشورها ویا ارائه هر گونه اطلاعات در زمینه مبادی خرید یا ترخیص کالا به مشتری را ندارد.
  • برگه گارانتی همراه دستگاه بعنوان فاکتور آن نیست ولزوما شرکت الماس رایان ایرانیان ارائه دهنده خدمات دستگاه فوق می باشد.
laptop-maintenance-tips

 تمامی دستورالعمل ها و نکات ایمنی موجود در دفترچه راهنما را به دقت خوانده و دنبال نمایید. هنگام قرار دادن نوت بوکتان درون کوله پشتی تمامی سیمها/ آداپتور متصل به آنرا جدا نمایید و از خاموش شدن دستگاه مطمعن شوید و جداً از پر کردن نابجای کوله بپرهیزید چرا که این امر ممکن است به ایجاد فشار بیش از حد به نوت بوک منجر شود و در نهایت موجب آسیب دیدن نوت بوک و LCD آن گردد.

•    در هنگام حمل آداپتور  ACرا در کنار و یا روی نوت بوک خود قرار ندهید چرا که این امر موجب آسیب رسیدن به ال- سی- دی و یا پوشش بالایی می شود، همچنین شوک های شدید وارد شده به این ناحیه نیز ممکن است موجب آسیب دیدن نمایشگر ال- سی -دی شود.

•    کابل آداپتور AC را درهنگام کار نپیچانید چرا که این امر موجب آسیب دیدن کابل ها می گردد.

•    باطری باید در ماه یک بار کاملا شارژ و خالی (دشارژ) شود تا طول عمر باطری حفظ شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه را مراجعه کرده و دستورالعمل ها را به دقت مطالعه نمایید

قبل از تماس به نکات زیر توجه فرمایید:
• از تمام اطلاعات شخصی خود کپی برداشته و هر گونه اطلاعات محرمانه و شخصی را از روی هارد درایو پاک نمایید.
• مرکز خدمات الماس ایران هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن برنامه ها و اطلاعات و دیتای شما نخواهد داشت.
• اگر یک پیغام خطا دریافت کردید آن را به همراه شرح مشکل نوت بوک خود یادداشت نمایید. از نوت بوک نسخه سیستم عامل و نسخه بایوس آن را استخراج نمایید. از همراه داشتن کارت گارانتی نوت بوک خود اطمینان حاصل نمایید. مطمئن باشید زمانیکه تماس می گیرید پشت نوت بوک خود هستید و نوت بوک شما در حال کار کردن است.