با مانیتور GM27-FQS ARGB بازی‌­ها را زندگی کن

مانیتور GM27-FQS ARGB با استفاده از پنل ۲۷ اینچی QHD که نرخ نوسازی تصویر ۱۶۵ هرتز، زمان پاسخگویی 1ms و پوشش رنگ ۹۰درصدی DCI-P3 را همراه با فناوری FreeSync Premium ارائه می­دهد، پس بهترین گزینه برای روح بخشیدن به بازی­ها­ و پیروزی است. این محصول با توجه به بازه قیمتی، ویژگی­های فنی و همین‌طور کارایی نهایی، نه تنها گیمرها را مجذوب خود می‌کند بلکه محتواسازان و طراحان را نیز به سمت خود خواهد کشاند.

 

coolermaster GM27-FQS ARGB monitor

تعادل بهینه میان کار و بازی

پنل ۲۷ اینچی QHD این مانیتور با امکان به نمایش درآوردن 95 درصدی گستره رنگی  DCI-P3 از بهترین مدل‌ها برای طراحان و تولیدکنندگان محتواست که روی دقت و کیفیت نمایش رنگ­ها حساس هستند. البته نرخ نوسازی تصویر ۱۶۵ هرتزی، زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه‌­ای و سازگاری با فناوری FreeSync Premium هم این مانیتور را به یکی از بهترین گزینه موجود برای گیمرها جهت بازی بدون لگ و با تاخیر پایین تبدیل کرده است. حالت Low blue light موجود در این محصول نیز با کم کردن هوشمند سطح نور آبی که برای سلامتی چشمان شما مضر است، میزان خستگی چشم را حین و پس از کار کاهش می­دهد.

رزولوشن QHD

رزولوشن QHD یا 2K دست تولیدکنندگان محتوا و طراحان  را برای استفاده بهینه از فضای گسترده­تر قابل نمایش و انجام چند کار همزمان بازتر می­گذارد، مانند فضای عرضی بیشتر برای ویرایش ویدیوها یا تایم‌­لاین گسترده‌­تر در نرم­‌افزارهایی مثل Adobe Premiere. از طرفی دیگر، پنل QHD این مانیتور در حال حاضر بهینه‌­ترین نسبت بین کیفیت بصری، نرخ نوسازی تصویر و کم‌ترین زمان پاسخگویی در بازی­‌ها را در اختیار گیمرها نیز می‌گذارد.

مدیریت و شخصی‌سازی با رابط کاربری MASTERPLUS+

نوار ARGB که به شکیل­ترین شیوه ممکن در قسمت پایه یا استند مانیتور جانمایی شده به راحتی و از طریق نرم­افزار مدیریت یکپارچه کولرمستر یعنی MASTERPLUS+ قابل تنظیم، مدیریت و شخصی‌سازیست. البته می­تواند الگوی نورپردازی همه محصولات کولرمستر مورد استفاده شما شامل ماوس، کیبورد، هدست و … را همگام‌سازی کند.

پنل فوق­‌سریع IPS با فناوری  FREESYNC PREMIUM

به کارگیری جدیدترین نسل از پنل­های فوق سریع IPS، زمان پاسخ‌دهی و نرخ نوسازی تصویر را در برابر پنل­های نسل­های قبل IPS با تحول بزرگی روبه‌رو کرده تا در کنار ویژگی­هایی مانند زیبایی و کیفیت رنگ‌ها بتوانید از تاخیر پایین­تر و همچنین نرخ‌نوسازی تصویر ۱۶۵ هرتز هم لذت ببرید. این مشخصات فنی در ترکیب با فناوری FreeSync Premium، نرم­ترین و سریع­ترین تجربه بازی را برای گیمرها در فریم­‌های بالا به ارمغان می­‌آورد.

طیف گسترده رنگی DCI-P3

پوشش طیف رنگی 90 درصدی استاندارد DCI-P3 که مانیتور GM27-FQS ARGB از آن بهره می­برد، این نمایشگر را نه تنها به بهترین گزینه برای گیمرها تبدیل می­کند، بلکه ابزاری فوق­العاده برای طراحانیست که برای کیفیت و دقت نمایش رنگ‌ها هم اهمیت بالایی قائل هستند.

حالت LOW BLUE LIGHT

این قابلیت با کم کردن نور آبیِ مضر بطور هوشمند، میزان خستگی در حین کار را کم کرده و ضامن سلامت چشمان شماست تا با راحتی و بدون توقف به کارهای خود بپردازید.

طراحی خاص کولرمستر


coolermaster GM27-FQS ARGB monitor

طراحی ظاهری این مانیتور و مخصوصا پایه نگهدارنده و درهم­آمیزی آن با نوار زیبای ARGB و آزادی عمل در شخصی‌­سازی شیوه قرارگیری نمایشگر به گونه­‌ای انجام شده که نه تنها هویت کولرمستر را به خوبی نمایش می­‌دهد بلکه جلوه­ جذاب و با شکوهی نیز به میز کار شما می‌­بخشد.

پورت­‌های ارتباطی وسیع

coolermaster GM27-FQS ARGB monitor

تمام درگاه­های ارتباطی مورد نیاز شما در این محصول پیش‌بینی شده تا دست شما کاملا باز باشد. یک درگاه DisplayPort، دو درگاه HDMI 2.0، دو عدد USB Type-A، یک عدد Type-C و همین‌طور یک خروجی صدای ۳/۵میلی‌متری نیز کامل‌کننده امکانات ارتباطی این محصول هستند.

مانیتورهای کولرمستر با گارانتی ۳۶ ماه الماس­رایان­ایرانیان، نماینده رسمی کولرمستر در ایران، در فروشگاه­های معتبر سراسر کشور در دسترس کاربران گرامی قرار دارد.

Leave a Comment