فن‌های CORSAIR iCUE LINK RX، جریانی به سمت شخصی‌سازی

کورسیر از فن‌های جدیدی تحت عنوان iCUE LINK RX رونمایی کرد تا اکوسیستم iCUE بیش از پیش گسترش یابد. طراحی و تولید این فن‌ها گامی دیگر در جهت گسترش بازار قطعات و لوازم جانبی قابل شخصی­‌سازی شده (DYI) کورسیر هستند که نشان‌دهنده علاقمندی به نوآوری و تعهد به کاربرانیست که به قطعات قابل شخصی‌­سازی علاقمندند. می‌توان گفت فن‌های سری RX از بالاترین سطح مهندسی و طراحی برخوردارند، زیرا به کارگیری بلبرینگ­‌های مغناطیسی، فناوری AirGuide، طراحی انحصاری تیغه­‌های فن که برای بالاترین بهینگی گردش هوا، شاهد این امر هستند. سازگاری کامل آنها با اکوسیستم iCUE LINK نیز تعهد این شرکت را به ساده‌سازی اسمبل کردن، راه‌اندازی و شخصی‌­سازی ساده رایانه­‌ها برای کاربران فعلی یا افراد تازه­‌کار فراهم می‌آورد.

CORSAIR iCUE LINK RX فن‌های کورسیر

فن‌های RX استاندارد جدیدی در کیفیت تولید و سطح کارایی ارائه کرده‌­اند که هم به عنوان فن کیس و هم به عنوان فن‌های رادیاتورهای خنک­کننده مایع قابل استفاده هستند. این برتری در عملکرد نتیجه مستقیم فرآیند دقیق و طاقت‌فرسای تحقیق و توسعه طولانیست تا بهینه‌­ترین محصول را به یاری خنک­‌کنندگی رایانه­‌ها برسانند. در فن‌های RX از پلیمر کریستال مایع (در مدل‌های غیر RGB) استفاده شده، همچنین در تولید تیغه فن‌ها و قاب آنها از فایبرگلس بهره برده شده است. به کارگیری بلبرینگ­‌های مغناطیسی هرگونه اسطکاکی را خنثی ساخته تا کم‌ترین میزان صدای اضافی در زمان گردش فن‌ها تولید گشته و طول عمر آنها نیز متعاقبا” افزایش یابد. همچنین فن‌های RX اولین در نوع خود هستند که به شیوه نصب انحصاری Corsair Quikturn screws مجهز بوده و تنها با یک چرخش کوچک در جای خود محکم می‌­شوند.

CORSAIR iCUE LINK RX فن‌های کورسیر

 این فن‌ها همگی قابل مدیریت و شخصی‌سازی از طریق رابط کاربری Corsair iCUE LINK دارند و می‌­توانند دور فن آنها را در مدل ۱۲۰ میلی‌متری تا ۲۱۰۰ دور در دقیقه و در مدل ۱۴۰ میلی‌متری تا ۱۷۰۰  دور در دقیقه به‌طور دستی تنظیم نمود یا برای آنها منحنی نسبت دما به سرعت گردش فن رسم کرد تا فن‌ها در هر وضعیت دمایی خاصی، میزان سرعت از پیش برنامه‌ریزی شده‌­ای داشته باشند.

از زمان انتشار رابط کاربری iCUE LINK و اکوسیستم، این ابزار با واکنش مثبت کاربران و علاقمندان به شخصی‌سازی عمیق رایانه­‌ها را راضی نگه داشته است. یکی از این دلایل سهولت در اتصال چندین قطعه سازگاری و امکان همگام‌­سازی همه آنها با یکدیگر به ساده‌ترین شیوه ممکن از طریق یک هاب ثابت است که هم توان مصرفی آن قطعات را تامین کرده و هم امکان مدیریت و نظارت بر شیوه کارکرد آنها را فراهم کند که این امر فرآیند اسمبل را سریع‌تر و مدیریت کابل را آسان‌تر می­‌سازد تا تازه کارها نیز به سادگی هرچه تمام‌تر کارهای مربوط به سرهم‌بندی رایانه خود را به انجام برسانند.

فن‌های iCUE LINK RX RGB در ابعاد ۱۲۰ و ۱۴۰ میلی‌متری و دو رنگ سفید و مشکی و مدل غیر RGB آنها نیز در رنگ stealth black به بازار عرضه می‌­شوند. در بسته استارتر سه فن ۱۲۰ یا دو فن ۱۴۰ میلی‌متری همراه با هاب مخصوص iCUE LINK موجود است.

CORSAIR iCUE LINK RX فن‌های کورسیر

فن­های کورسیر با گارانتی ۱۸ ماه الماس رایان ایرانیان در فروشگاه­‌های معتبر سراسر کشور در دسترس کاربران گرامی قرار دارد.

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید