مقرون به صرفه و مطمئن با پاورهای دیپکول سری PL-D

شرکت دیپکول از پاورهای مقرون به صرفه با استاندارد ATX 3.0 خود تحت عنوان سری PL-D رونمایی کرد که ضمن قرارگیری در بازه قیمتی مناسب، از کارایی و درجه اطمینان بالایی نیز برخوردارند که نشان‌دهنده تعهد دیپکول به آوردن فناوری­‌ها و استانداردهای نوین به همه رده‌­های محصولات است. پاورهای سری PL-D که همگی از استاندارد ATX 3.0 پیروی می­کنند غیرماژولار بوده و دارای استاندارد راندمان برنزی 80 PLUS هستند. این منبع تغذیه‌­ها برای توان‌رسانی به گستره وسیعی از سخت‌افزارها در توان‌­های خروجی ۵۵۰، ۶۵۰، ۷۵۰ و ۸۵۰   وات طراحی شده‌­اند و تعادلی عالی بین هزینه و عملکرد را پدید می‌آورند.

ویژگی­‌های اصلی پاورهای PL-D

  • سازگاری با استاندارد ATX 3.0
  • دارای کابل برق PCI-e Gen5 یا 12VHPWR
  • مجهز به دو کانکتور EPS
  • سه کابل PCI-e
  • خازن­‌های رده بالایی الکترولیتی
  • توپولوژی Double transistor forward
  • استاندارد 80 PLUS Bronze
  • دارای مدل‌­های ۵۵۰، ۶۵۰، ۷۵۰و ۸۰۰ واتی

سازگاری ذاتی با استاندارد Intel ATX 3.0

DeepCool PSU PL-D series پاورهای دیپکول

پاورهای PL-D سطح بالایی از سازگاری و قابلیت اتکا را برای ترکیب­‌های سخت­افزاری مدرن با کاربری­‌های مختلف ممکن می­‌سازند و براساس آخرین استاندارد ATX 3.0 اینتل ساخته شده است. دارا بودن کانکتور مخصوص کارت گرافیک­‌های جدید یعنی کانکتور برق PCI-e Gen 5.0 برای پشتیبانی از کارت گرافیک­های Nvidia RTX 4000 یک نکته مثبت محسوب می‌شود که توانایی تامین توان دوبرابری به مدت زمان یک دهم میلی­‌ثانیه برای جلوگیری از رخ دادن ناپایداری در زمان‌هایی که این کارت گرافیک­‌ها دچار جهش‌­های لحظه­ای (Power Spikes) در مصرف توان می‌شوند را تضمین می‌کنند.

کیفیت ساخت بالا

پاورهای سری PL-D کارایی و طول عمر بالایی را در تمامی شرایط کاری تامین می‌­نمایند و به خازن­‌های رده بالای الکترولیتی و طراحی توپولوژی Dual-Transistor forward تجهیز شده‌اند. Active PFC و حالت DC-DC نیز هرچه بیشتر به کارایی و راندمان این پاورها کمک می‌­کنند.

راندمان و گواهی­‌ها

پاورهای DeepCool PL-D دارای استاندارد 80 PLUS Bronze هستند و راندمان حداقلی ۸۵ درصدی را تحت فشار کاری ممکن می­‌سازند که این میزان نزدیک به خصوصیات پاورهای سطح نقره­ای است که در این رده قیمتی امکان‌پذیر شده است.

فناوری‌­ها و عملکردهای محافظتی

پاورهای سری PL-D، دارای استانداردهای حفاظتی شامل: Over Power Protection (OPP)، Over Voltage Protection (OVP)، Short Circuit Protection (SCP)، Over Temperature  Protection (OTP)، Over Current Protection (OCP)، Under Voltage Protection (UVP)، No Load Operation (NLO) و Surge and Inrush Protection (SIP) هستند تا خاطر کاربران از لحاظ ایمنی و اطمینان به عملکردشان راحت باشد.

پاورهای DeepCool  سری PL-D علاوه‌بر مقرون به صرفه بودن از کارایی بالا بهره می‌برند که آنها را برای رایانه­‌هایی با مصارف گوناگون به انتخابی ایده‌­آل تبدیل می‌کنند. مدل­‌های دقیق این پاورها عبارتند از:

PL550D، PL650D، PL750d و PL800D.

پاورهای DeepCool با گارانتی الماس رایان ایرانیان، نماینده رسمی شرکت دیپکول در ایران، در فروشگاه­‌های معتبر سراسر کشور در دسترس کاربران قرار دارند.

منبع: guru3d

دیدگاهتان را بنویسید