ال‌جی از سه مانیتور گیمینگ سری UltraGear رونمایی کرد

کمپانی ال‌جی به تازگی از سری مانیتورهای گیمینگ سری UltraGear با نام‌های UltraGear GR93U-B (در دو سایز ۲۷ و ۳۲ اینچ) و UltraGear GR83Q-B (در سایز ۲۷ اینچ) خبر داد. هر سه مدل ذکر شده در حال حاضر در وب‌سایت رسمی ال‌جی و خرده فروشان این برند در دسترس قرار دارد. مانیتور UltraGear GR93U-B مناسب کاربرانی است که هنگام بازی صفحه‌ای با رزولوشن بالا برای آنها بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد تا بهترین تجربه بازی به آنها القا شود. زیرا این مانیتور از پنل IPS با رزولوشن UHD (۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل) و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه بهره می‌برد تا تاخیر کم با لذت بازی روان برای کاربر بیشتر قابل لمس باشد.

LG UltraGear Monitor مانیتور گیمینگ الجی

افرادی که بازی روان و تقریبا بدون تاخیر را اولویت کار خود قرار می‌دهند، نمایشگر UltraGear GR83Q-B با سایز صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی و پنل IPS‌، رزولوشن QHD (۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل)، نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه بهترین گزینه برای آنها خواهد بود.

LG UltraGear Monitor مانیتور گیمینگ الجی

هر سه مدل از ۹۵ درصد طیف رنگی گسترده DCI-P3 و فناوری VESA DisplayHDR 400 نیز پشتیبانی می‌کنند که کنتراست پویا و رنگ‌هایی با وضوح بالا را ارائه می‌دهند. همچنین در طراحی هر سه مانیتور جامعه هدف، گیمرها بوده و به همین دلیل فناوری‌های NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync Premium در دل این مانیتورها نهاده شده است. از این‌رو تجربه بی‌نظیری از بازی‌های نسل جدید را با خروجی تصویر HDMI 2.1 به همراه سوکت ۴ قطبی هدفن و صدای فراگیر DTS Headphone:X که در هر سه مانیتور تعبیه شده است، دریافت خواهید کرد.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید