ایسوس مانیتور منحنی TUF Gaming VG34VGL3A را با نرخ تازه‌سازی ۱۸۰ هرتز معرفی کرد

ایسوس یک محصول جدید دیگر به سری مانیتورهای TUF Gaming اضافه کرده که با نام VG34VGL3A عرضه می‌شود. صفحه نمایش ۳۴ اینچی با وضوح ۱۴۴۰×۳۴۴۰ پیکسل (WQHD) به همراه نرخ تازه‌سازی ۱۸۰ هرتز از ویژگی‌های مثبت این مانیتور به شمار می‌‌آید. همچنین از انحنای 1500R و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت بهره می‌برد. این صفحه نمایش دارای پنل VA با قابلیت نمایش بیش از ۱۶.۷ میلیون رنگ با نور پس‌زمینه LED، نسبت کنتراست ۴۰۰۰:۱ است که از زاویه دید افقی/عمودی ۱۷۸ درجه بهره می‌برد و در نهایت ۱۲۵ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش خواهد داد.

TUF Gaming VG34VGL3A مانیتور ایسوس

وقتی صحبت از بازی در میان باشد، استفاده از تکنولوژی‌های Freesync Premium Pro و Adaptive Sync به منظور همگام‌سازی رفرش مانیتور با سرعت کارت گرافیک در هر فریم از ویدیو حرف اول را خواهد زد و خوشبختانه ایسوس هر دو تکنولوژی را در مانیتور تازه متولد شده خود، به‌کار گرفته است.

زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه به همراه تکنولوژی ELMB یا (Extreme Low Motion Blur)، لک و تاری حاصل از حرکات را از بین خواهد برد و این امر موجب می‌شود هنگام بازی تصاویر واضح‌تر مشاهده شوند.

از سوی دیگر استفاده از قابلیت Variable Overdrive که تنها در مانیتورهای رده بالا دیده می‌شوند، تا تنظیمات مربوط به فریم‌ریت به‌صورت پویا تغییر داده شود و نتایج بهتر به هنگام بازی به ارمغان آید، در این مانیتور نیز به چشم می‌خورد.

TUF Gaming VG34VGL3A مانیتور ایسوس

در بخش اتصالات، این مانیتور چیزی از بقیه رقبای خود کم ندارد زیرا از دو پورت DisplayPort 1.4a و دو پورت HDMI 2.0 و سه هاب USB 3.2 Gen2 Type-A که سرعتی معادل با ۱۰ گیگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کند، بهره گرفته و همچنین به دو بلندگوی 2W نیز مجهز شده است.

TUF Gaming VG34VGL3A مانیتور ایسوس

گذشته از این اشاره به شیب ۵- تا ۲۰ درجه، چرخش ۱۰- تا ۱۰ درجه و تنظیم ارتفاع ۰ تا ۱۳۰ میلی‌متر و پشتیبانی از پایه VESA با الگوی ۱۰۰×۱۰۰ در مانیتور VG34VGL3A خالی از عریضه نخواهد بود.

TUF Gaming VG34VGL3A مانیتور ایسوس

به احتمال زیاد مانیتور گیمینگ ایسوس مدل VG34VGL3A تا سه ماه آینده سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید