ایسوس از مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED PG32UCDM با پنل QD-OLED و نرخ نوسازی 4K رونمایی کرد

ایسوس به تازگی از در دسترس بودن مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED PG32UCDM خبر داد. این صفحه نمایش 32 اینچی با رزولوشن 4K یک پنل QD-OLED ضد انعکاس دارد تا بتواند تصاویر شگفت‌انگیز را با فرکانس ۲۴۰ هرتز به نمایش بگذارد. همان‌گونه که اشاره شد، مانیتور PG32UCDM با فناوری نسل سوم QD-OLED سامسونگ همراه است تا رنگ‌ها را به‌صورت ساه و روشن را به‌صورت زنده و در عمیق‌ترین شکل ممکن نمایش دهد. به‌علاوه، زمان پاسخ ۰.۰۳ میلی‌ثانیه عملکردی بدون تاخیر را در گیم‌پلی‌های حساس ارائه خواهد داد. به‌منظور طول عمر و کاهش احتمال سوختگی و همچنین بهبود عملکرد پنل OLED، از هیت‌سینک سفارشی پیشرفته استفاده شده تا بتواند بهترین انتخاب برای گیمرها باشد.

ROG Swift OLED PG32UCDM مانیتور گیمینگ ایسوس

نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز در PG32UCDM تاری حرکت را از بین خواهد برد و جلوه‌های بصری را به روان‌ترین شکل ممکن به نمایش در می‌آورد. فناروی AMD FreeSync Premium Pro و NVIDIA G-SYNC تصاویری صاف و بدون پارگی با تاخیر کم را ارائه خواهد کرد.

ROG Swift OLED PG32UCDM مانیتور گیمینگ ایسوس

نسل سوم فناوری QD-OLED سبب می‌شود کنتراست خیره‌کننده ۱۵۰۰۰۰۰:1 به همراه  رنگ‌های استثنایی نمایان شود. همان‌گونه که پیش از این اشاره شده ایسوس در این مانیتور از راه‌حل خنک‌کننده استفاده کرده که علاوه‌بر افزایش طول عمر پنل OLED سبب کاهش میزان آلودگی صوتی شود، زیرا با وجود هیت‌سینک سفارشی و پنل پشتی گرافن دیگر نیازی به فن‌ با تولید سر و صدا نیست و این امر آلودگی صوتی را از بین خواهد برد.

PG32UCDM قرار است اتصالات گسترده‌ای را از طریق خروجی‌های تصویر DisplayPort 1.4، HDMI 2.1 و پورت USB-C برای کاربران به ارمغان آورد.

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید