تجربه فناوری  MiniLED و کوانتوم دات با مانیتورهای سری TEMPEST کولرمستر

مانیتورهای کولرمستر TEMPEST GP27U و TEMPEST GP27Q با ارائه بهترین سطح از فناوری HDR و بهره­‌گیری از فناوری پنل­‌های MiniLED وQuantom Dot  همراه با ۵۷۶ نقطه نوردهی، به ترتیب رزولوشن­های 4K و 2K با نرخ نوسازی­تصویر ۱۶۰ و ۱۶۵ هرتز در دسترس کاربران قرار دارد.

انتخابی واقعی هم برای بازی و هم برای کار

TEMPEST GP27U مانیتور کولرمستر

با مشخصاتی فوق­‌العاده که به کار هر کاربری از گیمر تا محتواساز می­‌آید، مانیتورهای GP27Q و GP27U نیازهای هر طیف از کابری را پوشش می‌­دهد، برخی از این ویژگی­‌ها عبارتند از پوشش ۹۸ درصدی استاندارد گستره رنگی DCI-P3 و نرخ­‌نوسازی تصویر ۱۶۰ و ۱۶۵ هرتزی و زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه‌­ای.

کارایی بالا در نمایش رنگ مشکی

TEMPEST GP27U مانیتور کولرمستر

به کمک بهره‌­گیری از فناوری MiniLED، نقاط نوردهی از مشابه استانداردشان کوچکتر و ریزتر هستند که با فعال شدن فرآیند نوردهی‌­شان، کارایی عالی در HDR و نمایش کنتراستی تا میزان ۵۰۰۰۰۰:۱ ممکن می‌­شود.

کیفیت عالی با فناوری بصری QUANTOM DOT

به کارگیری فناوری ساخت پنل­‌های کوانتومی، رنگ­‌ها شفاف‌­تر و زنده‌­تر به نظر رسیده و میزان نور هم با دقت بیشتری تنظیم می‌شود که به تولید طیف گسترده‌­تری از رنگ‌ها و جلوه­‌های بصری می­‌انجامد که این مانیتورها را به بهترین انتخاب برای طراحان و کارهایی که به دقت بالای رنگ حساس هستند بدل می‌­سازد.

درخشش خیره‌­کننده

TEMPEST GP27U مانیتور کولرمستر

با استفاده از فناوری MiniLED، نقاط سفید درخشان‌­تر و نقاط تاریک مشکی‌­تر اما با جزئیات عمیق HDR به نمایش درمی­‌آیند. مانیتورهای GP27Q و GP27U می­‌توانند به ۶۰۰ نیت درخشندگی در حالت SDR و تا ۱۲۰۰ نیت در حالت HDR دست یابند. فناوری MiniLED تمام جزئیات را به بهترین شکل به تصویر می‌­کشند.

کارایی روان و بدون لگ

TEMPEST GP27U مانیتور کولرمستر

فناوری Adaptive Sync برای تجربه روان و بدون لگ بازی‌­ها بسیار ضروریست، با همگام‌سازی میزان فریم با نرخ نوسازی تصویر، روان‌ترین تجربه گیمینگ را فارغ از گسستگی‌­ها و شکست­‌های تصویر ممکن می‌­سازد.

سرعتی بر لبه فناوری

TEMPEST GP27U مانیتور کولرمستر

مانیتورهای TEMPEST GP27U  و GP27Q به جدیدترین پنل­‌های فوق‌­سریع IPS مجهز هستند که تا چهار برابر پنل­‌های IPS معمول کارایی دارند. این ویژگی در ترکیب با پروفایل­‌های تصویری اوردرایو، موجب تغییر رنگ سریع‌تر پیکسل­‌ها در کم‌ترین زمان ممکن می‌­شود، آن هم در عین جلوگیری از گسیختگی تصویر و موشن بلور. اگر از پروفایل­‌های پیش ساخته تصویر راضی نیستید نیز می‌توانید پروفایل­‌های شخصی­‌سازی شده خود را بسازید.

امکانات ارتباطی گسترده

TEMPEST GP27U مانیتور کولرمستر

با مانیتورهای GP27Q و GP27U به دلیل مجهز بودن به سویچ KVM داخلی، می­‌توانید طیف وسیعی از ابزارهای دیگر نظیر لپتاپ‌­ها، تبلت­‌ها، گوشی­‌های هوشمند و حتی رایانه­‌های دیگر را تنها با یک ست کیبورد و ماوس در منوی تنظیمات مانیتور کنترل کنید.

بازی با تنظیمات شما

تا ۵  پروفایل شخصی­‌سازی شده رنگی برای سناریوهای مختلف گیمینگ، می‌توانید با توجه به ژانر و سبک بازی خود از FPS و استراتژی گرفته تا نقش­‌آفرینی، به دلخواه یکی را انتخاب کرده تا با سبک بازی شما مطابقت داشته باشد و بیشترین کارایی تصویری را از پروفایل خود دریافت کنید.

طراحی خاص کولرمستر

TEMPEST GP27U مانیتور کولرمستر

با نوار دایره‌­ای رنگی به عنوان محل قرارگیری استند، این دو مانیتور نه تنها ظاهری شیک به میز کار شما می­‌دهند، بلکه زیبایی مینیمالیستی را به ارمغان می‌­آورند تا جلوه­ای زیبا در اتاق شما پدید آید.

درگاه‌­­های ورودی و خروجی گسترده

TEMPEST GP27U مانیتور کولرمستر

مانیتور TEMPEST GP27U مجهز به یک DisplayPort، دو عدد HDMI 2.1، دو USB Type-A، یک USB Type-C و یک جک صدای ۳/۵ میلی‌متری است. مانیتور TEMPEST GP27Q  نیز دارای یک DisplayPort، دو عدد HDMI 2.0، دو USB Type-A، یک USB Type-C یک جک صدای ۳/۵ میلی‌متری است.

مانیتورهای کولرمستر با گارانتی ۳۶ ماه الماس رایان ایرانیان از طریق فروشگاه‌­های معتبر سراسر کشور در دسترس کاربران گرامی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید