دیپکول خنک‌کننده‌های صنعتی و دیجیتال Assassin IV و Assassin IV WH را در نمایشگاه Computex 2023 معرفی کرد

دیپکول در نمایشگاه Computex 2023 دست پر ظاهر شد. طیف گسترده‌ای از خنک‌کننده‌های بادی پردازنده که در راس آنها خنک‌کننده بادی Assassin IV با رنگ مشکی و سفید قرار دارد، معرفی شدند. طراحی مکعبی این خنک‌کننده‌ها موجب پنهان شدن هیت‌سینک می‌شود و طراحی صنعتی را به خود اختصاص داده است.

Deepcool Assassin IV خنک‌کننده دیپکول

همان‌گونه که اشاره شد خنک‌کننده بادی Assassin IV دارای طراحی صنعتی است و به ۷ لوله حراتی و ترکیبی از فن‌های ۱۲۰ و ۱۴۰ میلی‌متری مجهز شده است. ظرفیت خنک‌کنندگی در این سری از خنک‌های بادی دیپکول به گونه‌ای است که قابلیت رقابت با خنک‌کننده‌های مایع میان‌رده AIO (حدود ۲۰۰ وات) را دارد.

دیپکول تنها به معرفی خنک‌کننده بادی Assassin IV بسنده نکرد و در ادامه از خنک‌کننده دیگری به‌نام AN600 که جزو خنک‌کننده‌های اقتصادی‌تر به شمار می‌آید، رونمایی کرد. لوله‌های این خنک‌کننده به شکل C است و بلندی آن به ۴۰ میلی‌متر نیز می‌رسد و با فن باریک ۱۲۰ میلی‌متری خود قادر است جریان هوای بالایی را به سمت ماژول‌های حافظه و CPU VRM هدایت کند.

Deepcool Assassin IV خنک‌کننده دیپکول

همچنین دیپکول در این نمایشگاه از ۸ مدل دیگر از خنک‌کننده‌های دیجیتال سری AK که پیش از آن در نمایشگاه CES ژانویه معرفی شده بود، پرده‌برداری کرد. نام دیجیتال در این سری از خنک‌کننده‌ها به یک صفحه‌نمایش ۷ قسمتی در صفحه بالایی هیت‌سینک اشاره می‌کند که دمای پردازنده را که توسط خنک‌کننده اندازه‌گیری می‌شود را به نمایش می‌گذارد.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید