دیپکول از کیس فول تاور و عجیب خود به‌نام Morpheus رونمایی کرد

دیپکول در نمایشگاه Computex 2023 از کیس عجیب و غریبی به‌نام Morpheus رونمایی کرد که جزو سری Full Tower محسوب می‌شود و با مادربردهای ATX سازگاری دارد. همچنین از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار خواهد بود زیرا فضای داخلی کیس به‌گونه‌ای طراحی شده است که دست کاربر برای چیدمان قطعات سخت‌افزاری باز باشد و امکان شخصی‌سازی به‌صورت دلخواه در آن وجود خواهد داشت.

طراحی کیس Deepcool Morpheus به‌گونه‌ای است که فضای داخلی با توجه به سلیقه کاربر پیکربندی شود. در اینصورت کاربر بسته به انتخاب خود می‌تواند پیکربندی تک یا دو محفظه‌ای را انتخاب کند. در حالت پیکربندی تک محفظه‌ای فضای کافی برای چیدمان قطعات وجود دارد و در حالت دوم فضای کافی برای نصب تجهیزات خنک‌کننده مایع فراهم خواهد بود.

Deepcool Morpheus کیس دیپکول

روش کار به اینصورت است که در حالت تک محفظه‌ای یا Single Chamber، مادربرد به پنل سمت راست کیس نزدیک خواهد بود و فضای کافی برای مدیریت کابل‌ها در پشت آن وجود دارد. در این حالت فضای کافی برای نصب کارت گرافیک‌های بزرگ امروزی فراهم است و با خیال راحت می‌توان از خنک‌کننده‌های بادی با ارتفاع زیاد نیز استفاده کرد. همچنین پاور و تعدادی درایو ذخیره‌سازی را می‌توان در قسمت پایینی کیس جا داد.

Deepcool Morpheus کیس دیپکول Deepcool Morpheus کیس دیپکول

در حالت دوم که به‌نام Dual-Chamber معروف است مادربرد از پنل سمت راستی کیس فاصله بیشتری دارد. در اینصورت فضای کافی برای نصب خنک‌کننده‌های مایع فراهم می‌شود. در این حالت پاور به‌صورت ایستاده نصب می‌شود و فضای لازم برای نصب کارت‌گرافیک به‌صورت عمودی نیز وجود خواهد داشت.

در حقیقت همراه این کیس دو نسخه سینی مادربرد و برخی اجزای کیس در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا به‌دلخواه بتواند شخصی‌سازی قطعات سخت‌افزاری کیس خود را انجام دهد. در هر دو حالت امکان نصب دو ردیف فن ۱۴۰‌ میلی‌متری درون این کیس وجود دارد.

 

منبع: Techpowerup

2 دیدگاه دربارهٔ «دیپکول از کیس فول تاور و عجیب خود به‌نام Morpheus رونمایی کرد;

دیدگاهتان را بنویسید