FSP از جدیدترین پاور خود بنام HYDRO PTM X PRO رونمایی کرد

گروه FSP، که امروزه به عنوان کمپانی پیشرو در زمینه‌ی تولید منابع تغذیه (پاور کامپیوتر) کامپیوتر شناخته می‌شود، از سری جدید پاورهای خود رونمایی کرد. پاورهای جدید FSP در برند کاملا جدید HYDRO PTM X PRO قرار می‌گیرند. پاورهای جدید سری HYDRO PTM X PRO FSP کوچک، قدرتمند و شیک هستند و تطبیق پذیری بی‌نظیری را با طراحی کاملاً جدید و انقلابی در یک شاسی ۱۳۰ میلی متری مستحکم به ارمغان می آورند. سازگاری کامل با هر کیسMid-tower، عملکرد یک پاور کامپیوتر معمولی ۱۹۰ میلیمتری اما در ابعاد کوچکتر از ویژگی‌های بارز پاور کامپیوتر جدید HYDRO PTM X PRO است. علاوه بر این، پاور کامپیوتر جدید FSP با پوشش بسیار کیفیت درجه‌ی صنعتی رنگ آمیزی شده‌اند که از پاور کامپیوتر در برابر شرایط سخت مانند گرد و غبار، لکه و محیط‌های کاری مرطوب محافظت می‌کند.

 

منابع تغذیه سری HYDRO PTM X PRO دارای گواهی 80Plus Platinum هستند و با طراحی تمام ماژولار قادر به فراهم ساختن توان ۱۰۰۰ وات در قسمت خروجی ضمن تولید کمی نویز هستند و بهره‌وری آنها زمانیکه تمام کابل‌های آنها متصل است، کاملا پابرجاست. پاورهای کامپیوتر جدید FSP با داشتن سوئیچ کنترل حالت Eco که ورق را کاملا برمی‌گرداند، بهترین انتخاب برای کاربرانی است که به دنبال یک سیستم بدون نویز هستند. پاور کامپیوترجدید FSP در توان‌های ۷۵۰، ۸۵۰ و ۱۰۰۰وات در دسترس است و انتخاب مناسبی برای گیمرها و محتوا سازانی است که به دنبال عملکردی متمایز کننده و دوامی فوق العاده هستند. منابع تغذیه سری HYDRO PTM X PRO که برای عملکرد فوق‌العاده در لودهای کاری سنگین ساخته شده‌اند، از خازن‌های فوق العاده باکیفیت ژاپنی که برای تحمل و مقاومت در برابر ولتاژ ۴۵۰ ولت و دمای ۱۰۵ درجه سانتی گراد بدون مشکل نشتی ساخته شده‌اند، بهره می‌برند.

HYDRO PTM X PRO-02

علاوه بر این، طراحی ماژول ۳.۳ ولت و ۵ ولت DC-DC بهینه شده تا قابلیت اطمینان را بهبود ببخشد و سازگاری بالای قطعات را با نویز و ریپل کم فراهم سازد تا در نهایت تداخل اجزای سیستم کاهش و طول عمر آنها افزایش یابد. پاور کامپیوتر HYDRO PTM X PRO که مهندسی برتر FSP را به نمایش می‌گذارد، دارای فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند توپولوژی half-bridge LLC است که امکان سوئیچینگ ولتاژ صفر برای سوئیچ‌های اصلی، کاهش هدررفت‌های سوئیچینگ و افزایش کارایی سیستم را به طور موثر و قابل توجهی افزایش می‌دهد.

HYDRO PTM X PRO-01

علاوه بر این موارد، شاخه‌ی 12V+ با طراحی تک‌ ریل برق رسانی را به طرز موثری برای کارت‌های گرافیکی مدرن افزایش می‌دهد که عملکرد و پایداری فوق‌العاده را تضمین می‌کند. در نهایت، پاورهای کامپیوتر جدید HYDRO PTM X PRO بهترین انتخاب برای گیمرها و محتواسازانی است که به دنبال ساخت سیستم‌هایی با کارایی بالا در کیس‌های کوچک و جمع‌وجور با کارایی بسیار بالا، پایداری بی‌رقیب و طولانی مدت هستند.

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید