دو مانیتور گیمینگ ۲۷ و ۳۲ اینچی ال‌جی سری UltraGear با نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز و وضوح 4K معرفی شدند

ال‌جی به تازگی از دو مانیتور گیمینگ خود با نام‌های UltraGear 27GR93U و UltraGear 32GR93U رونمایی کرده است. همان‌طور که از نام آنها پیداست تنها در اندازه صفحه نمایش متفاوت هستند.

مانیتور UltraGear 27GR93U با اندازه ۲۷ اینچ ارائه شده است، در حالیکه مانیتور UltraGear 32GR93U از صفحه نمایش بزرگ‌تری با اندازه ۳۱.۵ اینچ بهره می‌برد. هر دو مدل دارای رزولوشن 4K (۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل) با نسبت تصویر ۱۶:۹ و نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز عرضه شده‌اند.

LG-UltraGear مانیتور گیمینگ الجی

پنل به‌کار رفته در دو مانیتور IPS است که با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت ارائه می‌شوند. علاوه‌بر این زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه سبب می‌شود که به عنوان یک مانیتور گیمینگ برای بازی‌های حرفه‌ای، کافی تلقی شوند و در کنار این موارد تجربه خوبی از تماشای فیلم و یا ویدئو را با پوشش ۹۵٪ فضای رنگی DCI-P3 و داشتن عمق رنگ ۱۰ بیتی به کاربر القا خواهند کرد و توانسته‌اند گواهی VESA DisplayHDR 400 از آن خود نمایند.

هر دو مانیتور از تکنولوژی‌های AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-SYNC پشتیبانی می‌کنند. یک پورت Displayport 1.4 و دو درگاه HDMI 2.1 به همراه هاب USB 3.0 نیاز کاربر را برای اتصال به دستگاه‌های دیگر برطرف خواهند کرد. همچنین این مانیتورها به همراه پایه‌های قابل تنظیم ارائه می‌شوند و با VESA 100×100 سازگاری خواهند داشت.

LG-UltraGear مانیتور گیمینگ الجی

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید