سامسونگ از SSD قابل حمل T5 EVO با بیشترین میزان ظرفیت رونمایی کرد

سامسونگ از پیشروهای فناوری، به تازگی از اس‌اس‌دی قابل حمل T5 EVO با وزن سبک خبر داد که حداکثر ۸ ترابایت ظرفیت در اختیار کاربر خواهد گذاشت که می‌توان گفت بیشترین میزان ظرفیتی است که تا به امروز توسط SSD های قابل حمل عرضه شده است.

برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال جایگزین مناسبی برای هاردهای اکسترنال (HDD) هستند، T5 EVO با طراحی جمع‌و‌جور و سرعت فوق‌العاده گزینه مناسبی خواهد بود. T5 EVO با حداکثر ظرفیت ۸ ترابایت، سرعت بالا، طراحی جمع‌و‌جور و محافظت از داده‌ها در برابر شوک‌های خارجی می‌تواند نیاز طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان را برطرف نمایند.

اس‌اس‌دی T5 EVO با رابط USB 3.2 Gen 1 اطلاعت را تا ۳.۸ برابر سریع‌تر از هارد دیسک‌ها منتقل می‌کند و کارایی آن با حداکثر سرعت خواندن و نوشتن متوالی ۴۶۰ مگابایت بر ثانیه، برای انتقال فایل‌های حجیم مثال‌زدنی خواهد بود.

طراحی ارگونومیک T5 EVO با ابعاد کوچک به اندازه یک کارت ویزیت (عرض ۹۵، طول ۴۰ و ضخامت ۱۷ میلی متر) و وزن ۱۰۲ گرم سبب شده به‌راحتی قابل حمل باشد. اس‌اس‌دی اکسترنال T5 EVO با اندازه جمع‌و‌جور و حافظه ذخیره‌سازی بزرگ در مقایسه با هاردهای اکسترنال ارزش خرید زیادی خواهد داشت. این SSD در رنگ‌های مشکی و خاکستری در دسترس قرار دارد و با شیاری که در قسمت بالایی تعبیه شده به راحتی به کیف متصل می‌شود تا از مفقود شدن جلوگیری به عمل آورد. همچنین بدنه فلزی با روکش پلاستیکی که برای این اس‌اس‌دی در نظر گرفته شده از ضربات احتمالی و پاشش آب محافظت خواهد کرد.

samsung T5 EVO اس‌اس‌دی اکسترنال

T5 EVO مناسب عکاسان و تولید کنندگان محتوا خواهد بود زیرا با ظرفیت ۸ ترابایتی، قادر است فایل‌های حجیم را با وضوح بالا در دل خود جای دهد. سامسونگ در بخش امنیتی این SSD راه‌کارهای مناسبی از قبیل فناوری حراراتی دینامیک مطابق با استاندارد ایمنی بین‌المللی IEC 62368-1 و تکنولوژی رمزنگاری AES-256 برای ذخیره‌سازی داده‌ها استفاده می‌کند. همچنین T5 EVO با طیف وسیعی از سیستم‌عامل‌ها نظیر Windows، macOS، گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی سازگار است و با نرم‌افزار Samsung Magician می‌توان به راحتی مدیریت حافظه را به‌دست گرفت.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید