هارد My Passport Wireless Pro وسترن دیجیتال

مانند نسل قبلی، این درایو نیز از درگاه کارت حافظه از نوع SD و همچنین Wi-Fi داخلی برخوردار است که به همین شکل، کاربر می تواند فایل‌های خود را به آن انتقال دهد. زمانی هم که فایل‌ها به درایو یاد شده منتقل شدند، می توان توسط یک لپ‌تاپ و به شکل بی سیم به My Passport Wireless Pro متصل شد و تصاویر یا سایر فایل‌ها را مشاهده کرد و آنها را مدیریت نمود.

یکی از تفاوت های نسخه Pro با مدلی که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد، طراحی به‌روز شده آن است. از طرفی این بار مدیریت پرونده و فایل‌ها به شکل کاملاً طبیعی‌تری صورت می پذیرد. در نسخه قدیمی، درایو به شکل خودکار تمام فایل‌های موجود در کارت SD را ذخیره می‌کرد اما اکنون به شکل بی سیم قادر هستید پرونده‌های مورد نظر خود از درون کارت را انتخاب کرده و از همان ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

وسترن دیجیتال از طرف دیگر اپلیکیشنی مبتنی بر iOS و اندروید نیز در اختیار خریداران این درایو قرار می‌دهد تا بتوانند از طریق موبایل یا تبلت خود، محتویات آن را مدیریت کنید.

این درایو تنها به صورت HDD عرضه می شود، در ظرفیت‌های های ۲ و ۳ ترابایتی

wd_my-passport-wireless-pro

محصولاتی که دارای قابلیت اتصال به صورت بی‌سیم (Wi-Fi) هستند، امکان به اشتراک‌گذاری اطلاعات و دسترسی سریع به آن‌ها را به صورت بی‌سیم در اختیار کاربر قرار می‌دهند و به همین دلیل  از محبوبیت خاصی در میان مردم برخوردار شده‌‌اند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

هارد دیسک My Passport Wireless یکی از همین محصولات دوست داشتنی است که توسط کمپانی وسترن دیجیتال که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات نامی معتبر دارد، طراحی و تولید شده است.مای پاسپورت وایرلس دو کاربرد دارد یعنی هم یک هارد اکسترنال قابل حمل است و هم یک اکسس پوینت بی‌سیم که دسترسی به اطلاعات را بدون نیاز به هیچ‌گونه کابلی برای شما میسر می‌سازد و در واقع نقش نوعی سرویس ابری یا کلاود (Cloud) شخصی را برای شما ایفا می‌کند.

 

وسترن دیجیتال

 

 

این محصول در واقع یک هارد دیسک اکسترنال قابل حمل است که از تکنولوژی بی‌سیم (Wi-Fi) هم بهره می‌برد و به شما قابلیت دسترسی به اطلاعات درون هارد دیسک را به دو صورت بی‌سیم و باسیم ارایه می‌دهد. شما می‌توانید با اتصال این محصول از طریق Wi-Fi به دستگاه‌هایی مثل لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی موبایل به میزان قابل ملاحظه‌ای حافظه آن‌ها را افزایش دهید