کورسیر از حافظه DOMINATOR TITANIUM DDR5 رونمایی کرد

کورسیر از تولیدکنندگان پیشتاز قطعات سخت‌افزاری برای گیمینگ و رایانه‌های شخصی، به تازگی از جدیدترین نسخه حافظه رم خود، به‌نام DOMINATOR TITANIUM DDR5 رونمایی کرد. حافظه DOMINATOR TITANIUM DDR5 با استفاده از سریع‌ترین آی‌سی‌های DDR5 در کنار فناوری خنک‌کننده CORSAIR DHX برای بهبود پتانسیل اورکلاک ساخته شده و با طراحی و عملکرد خیره‌کننده ظاهر شده است.

حافظه DOMINATOR TITANIUM DDR5 علاوه‌بر ظاهری زیبا و استفاده از متریال با کیفیت، برای هر دو پلتفرم اینتل و AMD نیز در دسترس قرار دارد و از XMP 3.0 در پردازنده‌های دوازدهم و سیزدهم اینتل و از AMD EXPO در پردازنده‌های Ryzen 7000 پشتیبانی می‌کند. با وجود این فناوری‌ها اورکلاک آسان تنها با چند کلیک روی پلتفرم‌های سازگار امکان‌پذیر خواهد بود. ناگفته نماند تمامی ماژول‌های DOMINATOR TITANIUM DDR5 از تراشه‌هایی ساخته شده‌اند که کیفیت سیگنال و پایداری را با بالاترین عملکرد PCB تضمین می‌کند. برای خنک‌سازی این تراشه‌ها از پخش‌کننده حرارتی آلومینیومی جامد استفاده شده که قادر است به‌طور موثر گرما را از حافظه خارج کند و در عین حال زیبایی خاصی را به سیستم هدیه دهد.

DOMINATOR TITANIUM DDR5 حافظه رم کورسیر

یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیزی که برای حافظه رم DOMINATOR TITANIUM در نظر گرفته شده، استفاده از نوارهای RGB قابل تعویض است که به کاربر اجازه می‌دهد تا زیبایی سیستم خود را سفارشی نمایند. همچنین افرادی که علاقه به ظاهری مینیمالیست یا کلاسیک دارند، می‌توانند از Fin Accessory Kit به جای نوار RGB استفاده نمایند.

DOMINATOR TITANIUM DDR5 حافظه رم کورسیر

DOMINATOR TITANIUM با دارا بودن ۱۱ ال‌ای‌دی RGB آدرس‌پذیر به‌صورت جداگانه، ترکیب زیبایی را برای سیستم شما رقم خواهد زد. جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز زمانی برای شما پدیدار خواهد شد که با نرم‌افزار قدرتمند CORSAIR iCUE ترکیب شود، تا نورپردازی با سایر تجهیزات به‌صورت همگام صورت گیرد.

ظرفیت حافظه DOMINATOR TITANIUM تا ۱۹۲ گیگابایت (۴۸×۴ گیگابایت) و با زمان تاخیر کمتر از ۳۰ ارائه شده است. کیت‌های حافظه DOMINATOR TITANIUM DDR5 برای پلتفرم‌های اینتل در رنگ‌های سفید و مشکی در دسترس هستند، در حالیکه برای پلتفرم‌های AMD در لباس خاکستری ظاهر شده‌اند.

DOMINATOR TITANIUM DDR5 حافظه رم کورسیر

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید