FSP از پاورهای DAGGER PRO ATX 3.0 SFX خود رونمایی کرد

FSP از جمله برندهای معدود در صنعت تولید سخت‌افزار به‌شمار می‌آید که خود به تنهایی اقدام به طراحی و نوآوری کرده و از کمپانی‌های پیشرو در تولید منبع تغذیه OEM و ODM با کارایی بالا خواهد بود که به تازگی از نسل جدید منابع تغذیه DAGGER PRO SFX سری ۷۵۰ وات و ۸۵۰ وات رونمایی کرده و با استاندارد ATX 3.0 سازگار است. منبع تغذیه DAGGER PRO دارای طراحی خلاقانه بوده و در هر دو نوع ۷۵۰ و ۸۵۰ واتی آن از استاندارد ATX 3.0 بهره گرفته شده که قادر است از سخت‌افزارهای پر قدرت نسل جدید پشتیبانی کند.

اف‌اس‌پی منبع تغذیه DAGGER PRO را برای کارت‌های گرافیک Radeon RX 7000 AMD و NVIDIA RTX 40 مناسب دانسته زیرا با برق +۱۲ ولت تک ریل (single-rail) عرضه شده است. علاوه‌بر این پاور DAGGER PRO، سری ۸۵۰ وات مجهز به کانکتور 12VHPWR است که با PCIe 5.0 سازگار بوده و آماده پشتیبانی از کیس‌های ITX قدرتمند است.

از جمله طراحی‌های نوآورانه در این پاور FSP می‌توان به مدار برد PCB و خازن‌های الکترونیکی ژاپنی مقاوم در برابر درجه حرارات بالا اشاره کرد که برای انجام عملکرد مناسب در یک بسته کوچک و فشرده قرار گرفته است.

علاوه‌بر این، با استفاده از براکت آداپتور ATX در هر دو سری از پاور FSP می‌توان منبع تغذیه را به‌راحتی در شاسی ATX، Micro-ATX یا Mini-ITX قرار داد. با وجود فرم فاکتور جمع‌و‌جور SFX منبع تغذیه DAGGER PRO، طراحی آن محکم بوده و باعث صرفه‌جویی در فضا و مدیریت کابل خواهد شد.

منابع تغذیه ۷۵۰ و ۸۵۰ واتی DAGGER PRO که به تازگی ارتقا یافته‌اند، استانداردهای صنعتی جدیدی را برای منابع تغذیه SFX تنظیم می‌کنند و در عین حال قدرت فوق‌العاده‌ای را که معمولا یک منبع تغذیه ATX دارد را حفظ می‌کند. این پاور با ظاهری جمع‌‌وجور، شیک، عملکردی بالا و با طراحی ایده‌آل مناسب گیمرها و سازندگان محتوا خواهد بود.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید