مادربردهای X99 ایسوس در کمین پردازنده‌های Broadwell-E نشسته‌اند!

درست همانند بقیه سازندگان مادربرد، ایسوس نیز از چندی پیش، پشتیبانی از پردازنده‌های سری Core i7 X یا به طور دقیق‌تر Broadwell-E را که ماه آینده عرضه می‌شوند، به کلیه مادربردهای X99 خود اضافه کرده است. طبق معمول ایسوس روش‌ بسیار ساده و سریعی برای آپدیت بایوس UEFI مادربرد دارد. پرچمدار پردازنده‌های قدرتمند Broadwell-E دارای ۱۰ هسته پردازشی و ۲۲ Thread است.

این آپدیت برای کلیه مادربردهای سری X99 ایسوس در دسترس است. دارندگان مادربردهای X99 این کمپانی می‌توانند با روش بسیار سریع، آسان و بی‌خطر، بایوس UEFI مادربردهای خود را برای میزبانی از پردازنده‌های قدرتمند Broadwell-E آماده کنند و از قدرت پردازشی بسیار بالای جدید‌ترین پردازنده‌های رده بالای Core i7 سری X اینتل برای شتاب بخشی به کارهای خود بهره بگیرند.
مادربردهای سری X99 ایسوس از راهکار نورآورانه USB BIOS Flashback بهره می‌برند و به کاربران امکان اعمال بایوس UEFI را به آسانی می‌بخشد. این ابزار نوآورانه جدید‌ترین نگارش بایوس UEFI را از وب سایت ایسوس دانلود و بر روی فلش درایو ذخیره می‌کند، برای اعمال بایوس UEFI دانلود شده حتی به پردازنده و حافظه رم نیز نیازی نیست و تنها کافی است تا پاور کامپیوتر به مادربرد متصل باشد و فلش درایو را به درگاه USB ویژه این قابلیت وصل شود و منتظر بمایند، به همین سادگی!

منبع:شهر سخت افزار/guru3d