معرفی لپ‌تاپ ZenBook UX310UQ ایسوس!

ایسوس به تازگی نسل جدیدی از لپ‌تاپ سبک و قابل حمل خود در سری محصولات ZenBook را معرفی کرده است. ZenBook UX310UQ لپ‌تاپ ۱۳٫۳ اینچی است که در کنار یک وزن و ضخامت عالی قطعات سخت‌افزاری قدرتمندی را هم در خود جای داده است تا برای کاربردهای سنگین همچون اجرای نرم‌افزارهای حرفه‌ای ایده‌آل باشد.الترابوک های Zen از برند ایسوس از جمله برترین کامپیوترهای قابل حمل موجود در بازار هستند که همواره در حال آپدیت هستند. جدید ترین مدل از این محصول تحت عنوان ZenBook UX310UQ به تازگی از سوی ایسوس معرفی شده است. این محصول به یک نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی با پشتیبانی از دقت FHD مجهز شده است. ضخامت آن به ۱۸٫۳۵ میلی متر و وزن آن نیز ۱٫۴ کیلوگرم است.

ASUS Zenbook UX310UQ
ASUS Zenbook UX310UQ

پردازنده دو هسته‌ای Intel Core i5-6260U قلب تپنده آن است و نرخ فرکانس این پردازنده نیز ۲٫۵ گیگاهرتز ذکر شده است. یک کارت گرافیک Nvidia GeForce 940MX 2GB نیز برای پردازش‌های گرافیکی سنگین تر از توان پردازنده گرافیکی مجتمع در نظر گرفته شده است. این کارت گرافیک توان اجرای بازی های روز را ندارد اما از پس نرم افزارهای گرافیکی و بازی های قدیمی بر خواهد آمد. در قسمت حافظه شاهد ۸ گیگابایت حافظه رم DDR4 و یک درایو سالید با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت هستیم. سیستم عامل ویندوز ۱۰، یک پورت USB-C، بلوتوث نسخه ۴٫۱، Wi-Fi و یک کارت خوان چند کاره از جمله دیگر ویژگی های ZenBook UX310UQ است.

سری محصولات زن‌بوک ایسوس همواره به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید برای دانشجویان و کارمندان مطرح بوده است. چرا این محصولات ضمن فراهم کردن یک پردازنده قدرتمند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا برای جا به جایی در کل طول روز مناسب باشند. نسل جدید از لپ‌تاپ‌های زن‌بوک ایسوس که با نام UX310UQ معرفی شده است نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ZenBook UX310UQ
ZenBook UX310UQ

لپ‌تاپ جدید معرفی شده از سوی ایسوس دارای ۱۸٫۳ میلی متر ضخامت و ۱٫۴ کیلوگرم وزن است و از یک صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره می‌برد. ایسوس برای این لپ‌تاپ یک پردازنده جدید از سری محصولات اسکای لیک اینتل را هم در نظر گرفته است. پردازنده Core i5-6260U با دو هسته پردازشی در سرعت ۲٫۵ گیگاهرتز می‌تواند بسیاری از نیازهای روزمره یک دانشجو یا یک کارمند را به صورت کامل برطرف کند.

این لپ‌تاپ همچنین برای فراهم کردن یک عملکرد عالی به حافظه‌های رم DDR4 مجهز شده است و از درایوهای حافظه پرسرعت SSD نیز بهره می‌برد. کارت گرافیک GeForce 940MX با دو گیگابایت حافظه اختصاصی نیز تکمیل کننده قطعات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ است و آن را برای استفاده از نرم افزارهای گرافیکی ایده‌آل کرده است.

ZenBook UX310UQ

از میان دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به یک وب کم HD، شیار حافظه SD، یک پورت USB 3.1 Type-C، یک پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0 و یک پورت HDMI اشاره کرد. این لپ‌تاپ همچنین به بلندگوهای استریو و مجهز به فناوری SonicMaster مجهز است و از نسخه ۶۴ بیتی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، بلوتوث ۴٫۱ و شبکه WiFi 802.11ac نیز بهره می‌برد. لپ‌تاپ UX310UQ قرار است از اواسط ماه دسامبر راهی بازار شود.