ایسوس از مانیتور گیمینگ خمیده ۳۴ اینچی ROG Swift OLED PG34WCDM با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز رونمایی کرد

یکی از مزیت‌های صفحه نمایش‌های فوق عریض این است که هنگام بازی دید کاربر را از همه طرف پوشش می‌دهند و این امر سبب می‌شود مرز بین بازی و واقعیت از بین برود. این نوع از نمایشگرها از نرخ تازه‌سازی بالا برای ارائه نمایش روان برخوردارند و پنل‌های OLED با کنتراست خیره‌کننده، رنگ‌‌ها و جلوه‌های بصری را همانگونه که هست، نمایش خواهند داد. قابل ذکر است تمام این ویژگی‌ها در مانیتور ایسوس مدل ROG Swift OLED PG34WCDM خلاصه شده است. یعنی این مانیتور فوق عریض مجهز به نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده سریع ۲۴۰ هرتز و پنل WOLED است و استفاده از فناوری Smart KVM ترکیب بی‌نظیری از سرعت و رنگ‌های استثنایی را ارائه خواهد داد.

ROG Swift OLED PG34WCDM مانیتور گیمینگ ایسوس

مانیتور ۳۴ اینچی ROG Swift OLED PG34WCDM با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۴۴۰ پیکسل می‌تواند میدان دید شما را در بازی‌های اول شخص گسترش دهد یا دید وسیع‌تری را در بازی‌های اکشن مانند Diablo IV ایجاد کند. حداکثر انحنای این مانیتور 800R در نظر گرفته شده تا کناره‌های نمایشگر به چشمان کاربر نزدیک‌تر باشد و از شگرفی رنگ‌ها به همراه وضوح تصویر نهایت لذت برده شود.

ROG Swift OLED PG34WCDM مانیتور گیمینگ ایسوس

یکی از شگفتی‌هایی که در این مانیتور به‌کار رفته، استفاده از پنل OLED است. زیرا هر پیکسل به تنهایی در این پنل قادر به تولید رنگ سیاه مطلق و سفید بسیار روشن خواهد بود. همچنین می‌تواند حداکثر ۱۳۰۰ نیت روشنایی ارائه کند، بنابراین این صفحه نمایش می‌تواند تجربه بازی HDR خیره‌کننده‌ای را فراهم آورد. وجود هیت‌سینک سفارشی به کاهش دما کمک زیادی خواهد کرد و از خطر سوختگی جلوگیری به عمل می‌‌آورد.

گیمرها اغلب هنگام بازی تمایل دارند دستگاه‌های زیادی را به سیستم خود متصل نمایند. مانیتور ROG Swift OLED PG34WCDM می‌تواند ارتباط شما را با دیگر دستگاه‌ها نظیر لپ‌تاپ، گوشی هوشمند، کنسول بازی و غیره افزایش دهد. درگاه‌های دیگری از جمله HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 در این مانیتور به چشم می‌خورد که سبب اتصال طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها خواهد شد و حتی وجود پورت USB Type-C برای پذیرش سیگنال نمایشگر یا به عنوان پاور دلیوری ارزش بسیاری خواهد داشت.

ROG Swift OLED PG34WCDM مانیتور گیمینگ ایسوس

همانگونه که پیش از این اشاره شد، فناوری Smart KVM درROG Swift OLED PG34WCDM به شما امکان خواهد داد که دو دستگاه را با یک صفحه کلید و ماوس کنترل کنید و با استفاده از حالت تصویر PIP و PBP کنترل را بین دستگاه‌ها خیلی راحت به دست بگیرید. همچنین نرم‌افزار جدید ASUS DisplayWidget به کاربر امکان می‌دهد تا تنظیمات اصلی مانیتور مانند میزان روشنایی و کنتراست، مدیریت سریع پنجره‌ها و غیره را از طریق یک رابط، بدون دسترسی به منو خیلی راحت تغییر دهند.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید