هولدرهای رومیزی موبایل و لپ‌تاپ کول‌کلد راه‌حلی مناسب برای ایجاد تعادل بین کار و تندرستی

در دنیای امروز که بیشتر کارهای روزمره با گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ انجام می‌شود، خستگی دست و گرفتگی گردن از جمله عوارضی است که در طولانی مدت برای کاربر مشکلات جبران ناپذیری ایجاد خواهد کرد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی استفاده از هولدر رومیزی موبایل و لپ‌تاپ توصیه می‌شود تا دیگر نیازی به نگهداشتن آنها در دست یا روی پا نباشد و علاوه‌بر حل کردن مشکلات ذکر شده، زیبایی و کارایی را در کنار هم تجربه کرد.

پایه نگهدارنده موبایل و لپ‌تاپ در واقع یک محصول دکوراتیو، خلاقانه و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد در هر محیطی حس خوب و راحتی استفاده از دستگاه‌های موبایل و لپ‌تاپ را تجربه کنید.

 پایه نگهدارنده گوشی همراه کول‌کلد قابل استفاده برای انواع تلفن همراه و تبلت بوده که جنس آن از آلومینیوم مقاوم است و با رنگ الکترواستاتیک کاملا کاور شده و تضمین می‌کند در برابر آسیب‌ها و خط و ‌خش از خود مقاومت نشان می‌دهد.

coolcold-phone-holder

از دیگر ویژگی‌های کاربرپسند این محصول، تاشو بودن است که ابعاد آن را در دو مرحله کوچک می‌کند تا جای کم‌تری به هنگام عدم استفاده، جای کم‌تری بگیرد و همچنین در حمل و نقل حداقل فضا را اشغال نماید.

افزون‌براین دستگیره‌ای که برای این هولدر در نظر گرفته شده از سقوط و لغزش وسایل کوچک و بزرگ جلوگیری کرده و تضمین می‌کند با قرار دادن این پایه روی هر سطحی جسم مورد نظر پایدار و محکم در جای خود باقی می‌ماند. همچنین قسمت زیرین محصول نیز به‌گونه‌ای است که کاملا با سطوح اصطکاک پیدا کرده و دچار لغزش نمی‌شود. تنظیم ارتفاع نیز می‌تواند امکان کار با گوشی و یا تماشای فیلم را برای کاربر سهل و آسان کند.

coolcold-phone-holder

روی پایه مرکزی هولدر تبلت عقربه‌ای تعبیه شده که می‌توان ۳۶۰ درجه آن را چرخاند تا زاویه دید مناسب را پیدا کرد و با دید کافی و تسلط کامل روی صفحه نمایش تبلت، به کار خود ادامه داد. برشی که روی پایه این هولدر قرار دارد سبب می‌شود هنگام کار با دستگاه همزمان کابل شارژ و یا هندزفری را از جلو و یا از طریق شیار پشت پایه به دستگاه متصل نگه داشت تا تغذیه شود و مزاحمتی هنگام قرار دادن و یا برداشتن موبایل از روی استند نداشته باشد.

coolcold-tablet-holde

افرادی که هنگام مطالعه یا کار با لپ‌تاپ عادت دارند روی زمین یا تخت بنشینند، پایه نگهدارنده لپ‌تاپ می‌تواند از آسیب به کمر و گردن آنها جلوگیری نماید. زیرا این محصول با پایه محکمی که دارد برای قرار گرفتن لپ‌تاپ بهینه شده تا دستگاه از سطح زمین فاصله بگیرد و عمل تهویه هوا نیز به خوبی انجام شود. همان‌گونه که اشاره شده، علاوه‌بر قرار گرفتن لپ‌تاپ می‌توان از آن به عنوان میز طراحی و نقاشی نیز استفاده کرد. همچنین با قابلیت تاشو که برای آن در نظر گرفته شده در صورت عدم نیاز می‌توان آن را زیر تخت یا مبل قرار داد تا فضای کمتری را اشغال کند. قاب و پایه این محصول از فلز مشکی و نقره‌ای و سطح آن از پلاستیک ساخته شده تا از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. همچنین روی سطح این میز یک فن قرار دارد که انرژی مورد نیاز آن از طریق کابل USB 2.0 تامین می‌شود و کابل مورد نظر در قسمت مارپیچی که زیر سطح میز برای آن تعبیه شده، نگهداری می‌شود.

coolcold-laptop-holder

دو پایه تاشو این نگهدارنده، خلاف جهت همدیگر باز می‌شوند و روی آنها دو دکمه برای تنظیم ارتفاع و تنظیم شیب تعبیه شده است. برای تنظیم کردن ارتفاع این نگهدارنده کافیست ضامن مربوط به دکمه‌های ارتفاع را که روی هر دو پایه قرار دارد همزمان به سمت پایین هدایت کرد تا بلندی مربوط به پایه را بنابه دلخواه خود تنظیم کرد. همچنین با استفاده از دکمه‌های دیگری که روی پایه‌های این نگهدارنده نهادینه شده می‌توان شیب مربوط به صفحه را از صفر تا ۳۶ درجه تنظیم کرد. زمانیکه شیب نگهدارنده مشخص شد، گیره‌های سیلیکونی (بافل) برای لپ‌تاپ و ماوس روی سطح میز قرار گرفته شده تا از لیز خوردن و سقوط آنها جلوگیری به عمل آورد.

coolcold-laptop-holder

پایه‌های نگهدارنده موبایل و لپ‌تاپ کول‌کلد با توجه به طراحی ارگونومیک، موجب زیبایی بیشتر میز کار خواهند شد. الماس رایان ایرانیان به عنوان توزیع‌کننده این محصولات، هولدرهای ذکر شده را به سبد کالای خود اضافه کرده و کاربران می‌توانند این ابزارهای کاربردی را در سراسر ایران تهیه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید