عرضه نسل جدید صندلی‌های گیمینگ کورسیر در ایران با گارانتی الماس رایان ایرانیان

اگر به دنبال صندلی گیمینگ با کیفیت و خوش ساخت هستید، صندلی‌های گیمینگ کورسیر با ضمانت 18 ماهه الماس رایان ایرانیان در بازار ایران موجود شده‌اند.

صندلی‌های گیمینگ شرکت کورسیر، ساخته شده با بهترین متریال و مجهز به اسکلت تمام فلزی است که می‌تواند تا سالهای سال نیاز گیمرها و همچنین کاربران حرفه ای برآورده کند. اگر به مدت طولانی در پشت کامپیوتر می‌نشینید، صندلی های گیمینگ کورسیر تمام آن چیزی است که به آن نیاز دارید. صندلی‌های کورسیر با روکش‌های متنوع و با دوام و با الیاف نرم و ضد تعریق ساخته شده است.

دسته‌های مخصوص با امکان حرکت چند جهته و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع، و حالت پذیریهای متنوع از خصوصیات این صندلی‌های گیمینگ است. صندلی‌های کورسیر، بهترین و راحت ترین صندلی در خانه شماست.

صندلی TC200 کورسیر

صندلی‌های گیمینگ TC200 کورسیر در کلاس رده بالا عرضه شده است. این صندلی با دو نوع روکش‌ پارچه‌ای و چرم مصنوعی، در دو رنگ طوسی و مشکی عرضه شده است. صندلی TC200 دارای اسکلت فولادی و دسته‌های چهاربعدی است که قابلیت حرکت در چهار جهت را داراست.

کاسترهای این صندلی قطر 75 میلیمتری دارند تا به سادگی بر روی انواع سطوح حرکت کنند. این کاسترها مجهز به چرخهای دوگانه ضد لغزش است.

صندلی‌های TC200 با پشتیبانی از حداکثر وزن 121 کیلوگرم و قد 196 سانتیمتر بهترین گزینه برای انواع کاربران، گیمرها و طراحان است.

از دیگر خصوصیات مهم این خانواده از صندلی‌ها، امکان خواباندن پشتی تا 180 درجه، مجهز بودن به بالشتک از جنس مموری فوم برای پشت گردن و شکل ارگونومی ‌صندلی برای حمایت از گودی کمر کاربر است.

صندلی گیمینگ T1 RACE کورسیر

صندلی گیمینگ T1 RACE کورسیر با طراحی خاص برگرفته شده از صندلی ریسینگ، محصول جدید دیگری است از کورسیر.

خانواده T1 RACE مجهز به اسکلت فولادی و طراحی ارگونومی ‌است. این صندلی با دوخت ظریف و روکش چرم مصنوعی ضد تعریق، بسیار راحت و با دوام است.

صندلی T1 RACE کورسیر در دو رنگ بندی تمام مشکی و مشکی با تریم‌های سفید عرضه می‌شود. همراه این صندلی گیمینگ، دو بالشتک مخصوص از جنس مموری فوم یکی برای پشت گردن و دیگری مخصوص حمایت از گودی کمر عرضه شده است.

پشتیبانی از کاربر تا 120 کیلوگرم وزن و 188 سانتیمتر قد، دسته‌های 4D با قابلیت حرکت و تنظیم در چهار جهت، کاسترهای 65 میلمتری با چرخهای دوگانه ضد لغزش، و امکان خواباندن پشتی تا 160 درجه از دیگر امکانات مدل T1 RACE است تا نهایت راحتی را برای کاربر به ارمغان آورد.

صندلی گیمینگ T3 RUSH 2023 کورسیر

صندلی گیمینگ T3 RUSH 2023 مدل جدید دیگر از برند کورسیر است که با روکش خاص الیاف پارچه ای ضد تعریق و خنک ساخته شده است. این صندلی دو کوسن پر شده از مموری فوم نرم دارد که همراه آن عرضه می‌گردد. این دو کوسن یکی برای حمایت از پشت گردن، و یکی برای پشتیبانی از گودی کمر کاربر است.

دسته‌های 4D این صندلی قابلیت حرکت و قفل شدن در چهار جهت را دارند. اسکلت این صندلی تمام فولادی است. امکان خواباندن پشتی تا 160 درجه و همچنین دارا بودن کاسترهای فلزی 65 میلیمتری با دوام مجهز به چرخ‌های دوگانه ضدلغزش از امکانات خاص این صندلی گیمینگ به شمار می‌رود.

این صندلی می‌تواند از کاربر تا 188 سانتیمتر قد و 120 کیلوگرم وزن را پشتیبانی کند. کلیه مدلهای صندلی گیمینگ کورسیر با ضمانت رسمی ‌18 ماهه الماس رایان ایرانیان در کلیه نمایندگی‌ها به فروش میرسند.

دیدگاهتان را بنویسید